loading...

دانلود کتاب درسی

هر موسسه رازهای خود را دارد ، اما آیا می دانید سایه ها و اسکلت ها در کمدهای مدرسه شما پنهان شده است؟ اگر قبلاً به آن سؤال فکر نکرده اید ، وقت آن است که چند رمان راجع به جوامع مخفی در محوطه دانشگاه بخو

هر موسسه رازهای خود را دارد ، اما آیا می دانید سایه ها و اسکلت ها در کمدهای مدرسه شما پنهان شده است؟ اگر قبلاً به آن سؤال فکر نکرده اید ، وقت آن است که چند رمان راجع به جوامع مخفی در محوطه دانشگاه بخوانید تا ذهن و ذهن خود را به مسابقه برسانید. من 10 مورد را برای شما در لیست زیر انتخاب کرده ام ، بنابراین می توانید امروز شروع به خواندن کنید.

 

 

جوامع مخفی در طول تاریخ بشر زیادی بوده است. بیشتر مردم درباره جامعه جمجمه و استخوان های ییل آگاهی دارند ، اما آیا در مورد انجمن Paladin University Emory یا کرنل کوئل و داگر شنیده اید ؟ این گروه ها مانند فرقه های قهرمانان پیش روی آنها ، تئوری های توطئه زیادی را در مورد آنچه که دقیقاً در پشت درهای بسته انجام می دهند الهام می بخشند.

 

هر خواننده می داند که یک توطئه خوب تمام چیزی است که لازم است تا یک رمان رمز و راز خوب به یک داستان عالی تبدیل شود. برای خوانندگانی که به طور کلی به اسرار و هیجان انگیز اهمیت نمی دهند ، یک توطئه مجاور اکتشافی می تواند یک رمان را به عنوان ایده آل کامل تبدیل کند و برای طرفداران همه چیز گوتیک و فوق طبیعی بخواند. 10 کتاب موجود در لیست زیر درام ، فتنه و ماوراء طبیعی را در ترکیب های مختلف با هم قرار داده اند ، بنابراین چیز کمی برای همه وجود دارد که در اینجا می توانید پیدا کنید.

 

'اسم حیوان دست اموز' توسط مونا عواد

 

بعد از اینکه در یک برنامه معتبر MFA پذیرفته شد ، سامانتا خود را در حاشیه "Bunnies" پیدا می کند - گروهی از نویسندگان داستان های غنی که یکدیگر را با همان داستان می خوانند. اما وقتی بانی ها سامانتا را به عنوان یکی از آنها دعوت می کنند و در "سالن دودی" خود شرکت می کنند ، خود را به دایره ای کشاند که قبلاً مضطرب بود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

'هگز هال' توسط راشل هاوکینز

 

جادوگر نوجوان ، سوفی ، خود را به هكیت هال كه پس از یك شب مهیج فاجعه بار می آورد ، غیرقانونی می كند ، می داند كه خود را در اعماق رمز و راز درگیر یك جامعه مخفی كه می خواهد دنیای جادوگر را خلاص كند ، فرو می برد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

triplelift

We are open

Sponsored by IBIS

Laat je verrassen met ibis, ibis Styles en ibis Budget en ontdek nieuwe steden

SEE MORE

 

"کتاب خون و سایه" اثر رابین واسرمن

 

آکادمیک جوانی که از دست دادن دوست قاتل خود دلسرد می شود ، به طرز ناامیدی به دنباله ای می ماند که پسرش پسرش ناپدید شد و آن شب ناخوشایند ناپدید شد. همراه با تنها شاهد این جنایت ، و تحت تعقیب پسر عموی مقتول ، نورا در جستجوی پاسخ ها به خیابان های پراگ می رود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"توطئه ما" توسط مگی هال

 

یک نظامی بی دوست و دوست داشتنی به ستاره غیر منتظره یک فتنه بین المللی در فیلم "توطئه از ما" تبدیل می شود ، اولین رمان در سه گانه مگی هال با همین نام. وقتی او توسط دو خواستگار خوب مدرسه جدید خود به پاریس شلاق خورده است ، اوری بی قید و شرط می یابد که ممکن است جواب یک پیشگویی باستانی باشد - و هیچ کس نیت خوبی نسبت به او ندارد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"وراثت آكسفورد" توسط آن A. مک دونالد

 

کاساندرا در حالی که یک سال را در خارج از کشور در آکسفورد گذراند ، از پیوند بین بیماری روانی مادرش و یک جامعه مخفی و پردیس در پردیس دانشگاه متعجب است. غافل از اینکه مادرش تا کنون در آکسفورد تحصیل کرده است ، کاساندرا دنباله او را به کالج رالی ، جایی که او یک راز گوتیک مربوط به جادوی سیاه و قتل را کشف می کند ، دنبال می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

'ساحل گمشده' توسط امی رز کپتا

 

دنی با یافتن مکانی جدید برای زندگی با مادرش ، فکر کرد که او تمپست ، کالیفرنیا را به طور تصادفی انتخاب کرد. پس از اینكه او با گروهی از جادوگران كوچك به نام گریس سقوط كرد ، كشف می كند كه وی را با هدف آورده است - برای بازیابی دوست گمشده گریس ، ایموژن ، كه در جنگلهای مه آلود ساحل گمشده بازیابی كرد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"سال شمشیر" توسط جنیفر میلر

 

زندگی در آکادمی نخبگان ماریانا وقتی جامعه ای طولانی خفته موسوم به حزب پریسوم به صورت پنهانی احیا می شود ، دچار حیرت می شود و علیه هر کسی که حتی کوچکترین تخلف را انجام می دهد ، مبارزه ای هوشیارانه آغاز می کند. آیریس ، یک روزنامه نگار مشتاق که با روح ادوارد آر مورو صحبت می کند ، معتقد است که می تواند به روزنامه حزب نفوذ کند ، اما آیا گذشته خود مأموریت خود را برای آشکار کردن حقیقت پیچیده خواهد کرد؟

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"کشف جادوگران" توسط دبورا هاركس

 

در کتابخانه بدفلیان آکسفورد ، Deborah Harkness ' A Discovery of Witches در دایانا ، جادوگری که جادوگری را دنبال می کند دنبال منافع علمی خود قرار دهد. وقتی او فقط یک طلسم پیدا کرد که می تواند بشکند ، دوباره آن را پنهان می کند و سعی می کند آن را نادیده بگیرد. اما انبوهی غیر منتظره از جادوگران ، دامداران و خون آشام ها به زودی در جستجوی طلسم از چوب های خزنده بیرون می آیند - و دیانا.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"تاریخ مخفی" نوشته دونا تارت

 

بانی کورکروان مرده است. او به قتل رسیده است. اما چه کسی این کار را کرده است و چرا باید در این رمان گذشته نگر در مورد گروهی از دانشجویان که در کلاس های کلاسیک در یک نخبگان ، کالج جدید انگلستان حضور دارند ، دیده شود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

'خانه نهم' توسط لی باردوگو (8 اکتبر)

 

کسی که با یک هیپی ضد فرهنگ در لس آنجلس بزرگ شد و پس از یک پرونده قتل حل نشده ، به طرز معجزه آسایی زنده ای ماند ، هیچ کس انتظار ندارد که الکس از ترک دبیرستان به ییل برود. یک نیکوکار اسرارآمیز حاضر است برای انجام آن کار دقیقاً هزینه ای را بپردازد - به شرط آنکه بتواند فعالیتهای هشت انجمن مخفی دانشگاه را تحت نظر داشته باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 888
  • بازدید کلی : 3,643