loading...

دانلود کتاب درسی

گفتن این که جادوگران لحظه ای دارند - همانطور که شخصیت نوجوان The Chilling Adventures of Sabrina در یک قسمت اخیر انجام داد - این یک درک ناچیز است. بین Sabrina و American Horror Story: Coven ، Suspiria

گفتن این که جادوگران لحظه ای دارند - همانطور که شخصیت نوجوان The Chilling Adventures of Sabrina در یک قسمت اخیر انجام داد - این یک درک ناچیز است. بین Sabrina و American Horror Story: Coven ، Suspiria و The Witch Witch ، مطمئناً اخیراً جادوگران زیادی در فیلم ها و تلویزیون مشاهده شده اند. بر آن افزوده می شود که گسترش تصاویر جادوگر در اینستاگرام و وبلاگ Tumblr ، و احیای طالع بینی ، تاروت و سایر فعالیتهای جامع و متافیزیکی به عنوان ابزاری برای مراقبت از خود ، و مشخص است که مردم از سمبولیک غنی این جنبش مسحور و توانمند می شوند. . که این رنسانس جادوگری اکنون اتفاق می افتدنکته قابل توجه: بسیاری از خانمها به طور قابل توجیهی عصبانی هستند ، بنابراین اگر فقط بخواهند با بهترین های خود آویزان شوند تا فیلم های ترسناک تماشا کنند ، کوکی بخورند ، معجون درست کنند و رئیس جمهور را سحر کنند ؟

 

پام گروسمن ، مجری پادکست The Witch Wave ، سالهاست که در مورد تاریخ جادوگری تحقیق و تحقیق می کند. قبل از راه اندازی پادکست خود را در سال 2017، او ایجاد وبلاگ مخفی Phantasmaphile و کوتاه اما نوشت: - کتاب دوست داشتنی چه یک جادوگر است ، یک "بیانیه روشن" در مورد سحر در طول تاریخ. کتاب جدید وی Waking the Witch با عنوان یک آهنگ آزار دهنده توسط کیت بوش ، ریشه ، اهمیت و عبارات جادوگری را در فرهنگ عامه بررسی می کند. با عنوان "تأملی بر زنان ، سحر و جادو و قدرت" ، این کتاب خاطرات جزئی ، بخشی از نقد فرهنگی و بخشی از چرایی و چگونگی ارتقاء چهره جادوگران است.

 

گروسمن در مصاحبه تلفنی به من می گوید: "رسانه های اجتماعی برای این امر محرک بزرگی بوده اند و بدیهی است که هجوم آور است." "برای برخی از افراد ، این بیشتر به مد و یا جنبه دیگری از فرهنگ جادوگری است. اما من فکر نمی کنم که این امر باید مورد توجه قرار گیرد. مردم به سمت این آرکتیپ که به تجرب represents زن در همه پیچیدگی ، سبک و تاریک خود می پردازد ، گرانشی می کنند. افراد بیشتری نیز خارج از چارچوب دین سازمان یافته ، می خواهند یک تجربه معنوی جایگزین داشته باشند ، و فکر می کنم جادوگری چنین چیزی را فراهم می کند. "

 

 

پم گروسمن ، عکس از سیلوی روزوکوف.

من و گراسمن هر دو جادوگرها را تمرین می کنیم و هر دوی ما با رونق شدید جادوگری در اواخر دهه 1990 زندگی کردیم که بخشی از آن به دلیل فیلم فرقه The Craft در زمان برخاست .فیلم در سال 1996 به نمایش درآمده است. فیلم به دلیل دلخوش بودن خود داستان جالبی درمورد جادوگری بیش از حد جادویی نبود ، اما پیام نهایی آن درباره جادوگری "طبیعی" (یعنی با آن متولد شد) قدرتمند بود ، و باعث الهام بخش هزاران دختر نوجوان و زنان برای کشف ویکا. اینترنت هنوز در مراحل ابتدایی خود بود و رسانه های اجتماعی همانطور که اکنون می دانیم وجود آن وجود ندارد ، اما دختران و خانم های جوان توانستند شبکه را تهیه و سفارش دهند و افکار خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند بدون اینکه نگرانی در مورد مجازات شدن توسط والدین یا مورد آزار و اذیت همسالان قرار بگیرند. با توجه به اینکه جادوگری جریان اصلی خود را افزایش داده است ، عموم مردم کمی باهوش تر شده اند و می دانند که ویکا دین است و جادوگران شیطان پرست نیستند - با وجود این ، قسمتهای اخیر CAOS .

 

 

"افراد بیشتری نیز خارج از چارچوب مذهب سازمان یافته ، خواهان یک تجربه معنوی جایگزین هستند و فکر می کنم جادوگری چنین چیزی را فراهم می کند."

" ماجراهای دلسرد کننده ای از سابرینا است که قطعا داشتن یک تاثیر بسیار زیادی بر افراد جوان،" گراسمن می گوید. وی گفت: "این بسیار غیر محتاطانه و فمینیستی است و دارای شخصیت های transgender و بازنمایی هایی از جنسیت های مختلف است. اما بهترین کار فشار اصلی نمایش است. چگونه سابرینا سعی می کند پدرسالاری را در کلیسای شب فروبخشد. این واقعاً در پیام خود حیله گر است. این به Wicca می دهد [مخفف WICCA به یک باشگاه مدرسه ای داده شده است که توسط دوستان Sabrina ، انجمن فرهنگی و خلاق بین زنان ساخته شده است] به دلیل تمام عناصر شیطانی نام بد است ، اما تمام نکته این است که طنز حتی شیطان است. چهره کاملاً مردسالارانه

 

در واقع ، شورش عجیب و غریب سابرینا در برابر میهن پرستانه یک رویکرد روحیه است که به طور موثر تعادل تصویر تلاش های مقاومت را در تعادل می گذارد ، مثلاً The The Handmaid's Tale (نمایشی که شامل برخی از موازی های ظریف با محاکمات جادوگران Salem است) ، جایی که مقاومت خطرناک و وحشتناک است ، هنوز لازم است واقعیت این است که سابرینا می تواند آشکارا با لرد بلک وود مخالفت کند ، تضادی آشکار با نیاز Offred برای پنهان کاری و احتیاط است ، اما هر دو نمایش مدل هایی را برای مقاومت مستقر در موهای جادوگر ارائه می دهند. از آنجا که اعتقادات و شیوه های جادوگری برای عموم مردم بیشتر آشنا می شود ، تعداد فزاینده ای از فیلم ها و فیلم ها آماده می شوند تا از هوس سرمایه گذاری کنند ، جادوگران را نه فقط به عنوان چهره های خیالی یا ترسناک بلکه به عنوان زنهایی با خصوصیات و مشکلات واقعی زندگی به تصویر می کشند.

 

گراسمن همچنین عاشق این کمدی در فیلم ترسناک هنری آنا بیلر ، ترسناک جادوگر عشق ، یک فیلم در سال 2016 بود که به سرعت به دلیل سبک بصری منحصر به فرد به او رسید و فرخنده آن را به عنوان توانمندسازی زنانه به سیاست جنسی و جادوگری تبدیل کرد. او می گوید: "من به این فیلم علاقه مند شدم زیرا الاین شخصیتی نمادین است. نشان دادن یک تامپون خونین به عنوان بخشی از یک طلسم جادویی بسیار بد و خرابکارانه است." وی گفت: "در عین حال ، با کلیشه های زنانه و زنانه نیز بازی می شود ؛ چنین فیلم سرسبز ، زیبایی و همچنین واقعاً خنده دار است. من دوست دارم مردم را ببینم که بیشتر درباره آرکیپتیک جادوگر و جنبه های طنز آن صحبت کنند ؛ جادوگران هستند. ایده های جادوگر جادوگر برای من بسیار شاد و بلکه چنین تجاوز است ، زیرا زنان قرار نیست سر و صدا کنند. "

 

جادوگر عشق قطعاً طرفداران خود را دارد (من یکی هستم!) اما بدون جنجال نبود. شخصیت اصلی ، ایلین ، معجون گیاهی و سبزیجات را برای فروش در مغازه های غرفه ای پرمخاطره ، جادوهایی دقیق و دقیق را برای پیدا کردن یک عاشق انجام می دهد ، به سرعت با مردان وحشتناک عصبانی می شود و دنباله ای از بدن را در پی دارد. برخی از جادوگران فکر می کردند که مردم درباره تماشای فیلم تصور اشتباهی می کنند و چه می کنند. این یک اصطلاح معمول از ویکا است که طلسم های عشق هرگز نباید به روش هایی انجام شود که دخالت در اراده آزاد شخص دیگری باشد. با این وجود ، جستجوی سریع برای جادوهای عشق در Etsy باعث ایجاد محصولات گیج کننده ای می شود.

 

"ایده یک جادوگر جادوگر برای من بسیار خوشحال است ، اما همچنین چنین تجاوز است ، زیرا زنان قرار نیست سر و صدا کنند."

جادوی عشق یک چیز است؛ جادوی سکس هنوز یکی دیگر است. اما جادوی سیاه چیست؟ آیا جادوگران از جادو برای ایجاد آسیب استفاده می کنند؟ "قانون سه" به دنبال بسیاری از جادوگران مدرن می گوید که هرگونه انرژی جادویی که به جهان منتقل شود ، سه برابر جادوگران باز می گردد ، بنابراین انجام جادوی مضر بد توصیه می شود. اما محبوب ترین روایت های جادوگر پر از جادو های تاریک تر است ، برخی از آنها در افراط و تفریط خشن هستند ، مانند American Horror Story: Coven ، که جادوگران را نشان می دهد که از مرگ و ویرانی خوشحال هستند.

 

 

'Waking the Witch: Reflections on Women، Magic، and Power' توسط پم گروسمن

12.15 دلار

خرید در آمازون

علیرغم عدم تمایل به گور ، گروسمن از هواداران کاوون بود که به عقیده وی "تأثیر زیادی در جنبش جادوگری در رسانه های اجتماعی داشته است." فقط خانم های سفید پوست هستند ، "او می گوید.

 

در واقع ، این نمایش چندین جادوگر سیاه ، از جمله یکی با بازی Gabourey Sidibe را به نمایش گذاشت. در تکرار بعدی داستان Horror Story ، آخرالزمانی ، بازیگر زن آدینا پورتر جادوگر بازی کرد و بازیگران بیلی پورتر ، BD وونگ ، و جفری بوویور-چاپمن سه گانه از لباسهای جنگی خوب بازی کرد. گروسمن در کتاب خود از اهمیت فمینیسم تقاطع در جامعه جادوگران صحبت می کند. او می گوید: "فمینیسم و ​​جادوگری من بهم پیوسته است ، بنابراین دقیقاً همانگونه که فمینیسم فرد باید متقابل و متنوع باشد ، همینطور معنویت فرد نیز انجام می شود." "بسیاری از آنچه من یاد می گیرم از طریق پرسیدن سؤال و گوش دادن و خواندن زیاد است و به افراد رنگ آمیزی منجر می شود تا مکالمه را هدایت کنند."

 

مانند بسیاری از جادوگران معاصر ، گروسمن هم پزشک انفرادی بوده و هم در میثاق کار کرده است. میثاق وی در NYC نسبتاً متنوع است ، و هیچ مرجع یا رهبری مرکزی (یک "کشیش عالی") مانند اغلب سنتی وجود ندارد. او می گوید: "من می خواستم همه ما به نوبه خود پیش برویم ؛ برای من بسیار مهم است که جامعه ای که ما با هم می سازیم تعدد عبارات ، نژادها ، جنسیت ها ، سوابق اقتصادی و اجتماعی را داشته باشد."

 

 

وسوسه انگیز است که فکر کنید جادوگری فقط می تواند برای مدت طولانی یک روند باقی بماند و دوباره فروکش کند - سپس در یک دهه یا بیشتر برای یک احیای دیگر ظاهر شوید. اما حضور تقریباً همه گیر جادوگران در مد ، سرگرمی و رسانه های اجتماعی نشان می دهد که آنها به زودی جایی نمی روند.

 

بنابراین اگر اکنون جادوگری فراگیر و از نظر فرهنگی مهم است و متخصصان جادوگری اکنون چهره های آشنا در رسانه های سرگرمی ما هستند ، این موج به کجا می رود؟ گراسمن فکر می کند که قبل از اینکه جادوگری مدرن کاملاً پذیرفته شود ، چه از نظر اجتماعی و چه از نظر معنوی ، باید کارهای زیادی انجام شود. او می گوید: "یک فرد متوسط ​​هنوز یک جادوگر را کاملاً خیالی یا کاملاً شیطانی می داند." "حتی افرادی که می دانند جادوگری مدرن چیست ، تمایل دارند که فکر کنند جادوگران" دیوانه "هستند. من تقریباً 99٪ بازخورد مثبت داشته ام ، اما می بینم که برخی از فشارها در رسانه های اجتماعی ، معمولاً از طرف مردان ، وجود دارد. افرادی هستند که بسیار محافظه کار هستند و فکر می کنند که فمینیسم و ​​جادوگری شیطان پرست و فروپاشی جامعه غربی است ، یا مردم در آن است. پایان دیگر طیف سیاسی که فکر می کنند جادوگری مسخره است ، زیرا ، عزیزم ، آیا شما از علم شنیده اید؟ در هر دو مورد ، این افراد برای فکر جادوگری به عنوان شکلی از معنویت باز نیستند. "

 

جادوگران زندگی واقعی نمی توانند پیچ ​​و تاب های رعد و برق را از انگشتان خود شلیک کنند یا باعث ضرب وشتم گسترده مانند فیلم ها شوند. اما رقم جادوگر به دلایلی دوباره ظاهر می شود: مدتهاست که زنان احساس حقارت می کنند و جادوگری راهی برای پس گرفتن قدرت خود است. این صدایی که می شنوید صدها ، هزاران ، میلیون ها زن است که در زیر ماه کامل کوبیده می شوند ، سر و صدایی می کنند ، برنامه می زنند ، هنر می کنند ، هنر می کنند ، بدی می کنند ، تاریخ می کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 879
  • بازدید کلی : 3,634