loading...

دانلود کتاب درسی

چه در تعطیلات تابستانی خود را در دریاچه ، چه در کوهستان و چه در آسایش خانه خود بگذرانید ، کتاب مناسب می تواند تفاوت خوبی را در یک تعطیلات خوب و عالی داشته باشد. من 15 کتاب صوتی جدید را برای گوش دادن ب

چه در تعطیلات تابستانی خود را در دریاچه ، چه در کوهستان و چه در آسایش خانه خود بگذرانید ، کتاب مناسب می تواند تفاوت خوبی را در یک تعطیلات خوب و عالی داشته باشد. من 15 کتاب صوتی جدید را برای گوش دادن به تعطیلات انتخاب کردم و فکر می کنم شما عاشق این لیست هستید.

 

من طرفدار بزرگی هستم که هنگام انجام فعالیتهایی که مانع از خواندن شما می شود ، از قبیل سوار شدن بر روی ماشین قایقرانی یا رانندگی به محل کار ، به کتاب های صوتی گوش می کنم. با این وجود لازم نیست دقایقی که ماشین را ترک می کنید یا از هواپیما پیاده می شوید کتاب صوتی خود را رها کنید. فقط کافی است در حالی که مشغول برنزه کردن تابستان هستید ، یک جفت هدفون را ببندید و بگذارید همه مشکلات جهان از بین برود ، همانطور که به یک "خوانده شده" فوق العاده می پردازید.

 

مطمئناً کتابهای صوتی همه لیوان چای نیستند ، اما وقتی نوبت گوش دادن به تابستان می رسد ، آنها نسبت به کتابهای فیزیکی یک مزیت بارز دارند. برای اولین بار ، شما به دلیل حمل یک بلوک مشکوک کتاب صوتی در کیف خود ، هرگز از امنیت فرودگاه متوقف نخواهید شد. همچنین لازم نیست بین قرار دادن یک لباس زیبا یا بار کتابهای صوتی در چمدان خود انتخاب کنید. سرانجام ، بیشتر افراد وقتی هدفون را در خود جای می دهید ، واقعاً شما را رها نخواهند کرد ، برخلاف مردمی كه احساس می كنند وقت خواندن گرانبها را قطع كنید.

 

15 کتاب صوتی جدیدی را که برای لیست پخش تعطیلات خود انتخاب کرده ام در زیر مشاهده کنید:

 

"افراد عادی" نوشته سالی رونی ، توسط Aoife McMahon خوانده شده

 

7 ساعت / 34 دقیقه

 

Sally Rooney's Normal People که از قبل توسط صفحه نمایش هولو انتخاب شده بود ، از همکلاسی های کانل و ماریانا پیروی می کند که از دبیرستان به دانشگاه منتقل می شوند ، هرکدام همیشه در مدار دیگری قرار دارند. این داستان وصیت نامه ای است که با وجود عمق و تفسیر فراوان از تجربه جوان بودن در دنیای امروز روایت می شود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"تأخیر پرتوهای یک ستاره" توسط آماندا لی کو ، خوانده شده توسط اورلاگ کاسیدی و آماندا لی کو

 

14 ساعت / 36 دقیقه

 

با محوریت سه چهره مشهور در زندگی واقعی - مارلن دیتریش ، لنی ریفنستال ، و آنا می وون - تأخیر درخشان از یک ستاره از یک عکس شانس از سه زن استفاده می کند تا مسائل بزرگتر پیرامون زندگی پر زرق و برق آنها - و نه چندان پر زرق و برق - را کشف کند. در اوایل قرن بیستم

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"تابستان 69" توسط الین هیلدبرند ، خوانده شده توسط ارین بنت

 

13 ساعت / 34 دقیقه

 

تابستان سال 1969 اولین سالی است که خواهران و برادران لوین نتوانسته اند در نانتucket جمع شوند. یکی باردار است و در بوستون گیر کرده است ، دیگری برای حقوق شهروندی می جنگد و یک سوم در خارج از کشور ویتنام است. تنها لوین ها در Nantucket کوچکترین دختر ، جسی ، مادرش و مادربزرگ هستند و هرکدام از آنها رازهایی را که می خواهند از بقیه خانواده حفظ کنند ، دارند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"بهترین دروغ" توسط سارا لیو ، خوانده شده توسط نانسی وو

 

11 ساعت / 8 دقیقه

 

دوست پسر ریمی مرد. بهترین دوست او او را به قتل رساند. ریمی نمی داند چه اتفاقی افتاده است ، اما می داند که این اتفاق به سرعت رخ داده است. او تازه از اتاق خارج شده بود. مطمئناً الیز جک را به قتل نرسانده است. او این کار را نمی کرد ... آیا او؟

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"قوانین بازدید" نوشته جسیکا فرانسیس کین ، خوانده شده توسط امیلی رانکین

 

6 ساعت / 34 دقیقه

 

هنگامی که می 40 ساله ، نیمه جمع مه ، فرصتی برای تعطیلات غیر منتظره می گیرد ، تصمیم می گیرد با چهار دوست قدیمی ارتباط برقرار کند. او قادر به جمع کردن همه نیست ، او به نوبه خود برای بازدید از هر شخص می رود و خودش را شخصیت اصلی در یک ادیسه تازه تصور می کند .

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"با آتش بالا" نوشته الیزابت آچهوودو ، که توسط نویسنده خوانده شده است

 

7 ساعت / 27 دقیقه

 

مادر نوجوان Emoni در بشقاب خود چیزهای زیادی را نشان می دهد ، مراقبت از دختر و ابولا را با حفظ نمرات خود حفظ می کند. او نمی تواند از فکر کردن درباره سفر آینده به اسپانیا ، رویای خود برای تبدیل شدن به یک سرآشپز ، جلوگیری کند و کالج چالش ها و شادی ها را به همراه خواهد داشت. Emoni امروزی Tita de la Garza ، Emoni در آشپزخانه جادو می کند ، اما آیا این کافی است تا او را به موفقیت آینده سوق دهد؟

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"The Unhoneymooners" نوشته کریستینا لورن ، خوانده شده توسط سینتیا فارل و دیاکون لی

 

9 ساعت / 7 دقیقه

 

وقتی یک دوره ناگوار از مسمومیت غذایی در یک جشن عروسی فقط خدمتکار ناموس و بهترین مرد را از نظر سلامتی ترک می کند ، به آنها "ماه عسل" رایگان در مائوئی داده می شود. فقط یک مشکل وجود دارد - آنها نمی توانند در کنار یکدیگر بایستند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"زندگی کتابی نینا هیل" نوشته ابی واکسمن ، توسط امیلی رانکین خوانده شده

 

9 ساعت / 3 دقیقه

 

نینا تنها فرزند بزرگ شد و او فاصله ای سالم از سایر نقاط جهان تا بزرگسالی حفظ کرد و به عنوان یک کتابدار و مادر گربه کار کرد. هنگامی که پدر غرق درگذشت ، نینا کشف می کند که او در خانه کنار میزبان خواهر و برادر و سایر اقوام زندگی می کرده است ، و همه آنها می خواهند برای اولین بار با او ملاقات کنند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"منطقه دوست" نوشته ابی جیمنز ، توسط تدی همیلتون و ارین مالون خوانده شده است

 

9 ساعت / 32 دقیقه

 

برنامه ریزی عروسی بهترین دوستش به کریستن کاری می کند که بتواند ذهن آینده اش را از بین ببرد. وقتی او برای بهترین مرد سقوط می کند ، نگران می شود که هرگز کار نکنند. او یک روز می خواهد یک خانواده بزرگ - و او در حال خیره کردن یک روش پزشکی است که ممکن است باعث شود او نتواند فرزندان داشته باشد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"زندگی" توسط هایدی دیه ، خواندنی توسط کریستا لوئیس

 

11 ساعت / 58 دقیقه

 

ده ها سال پس از اینكه دیسلدورف را پشت سر گذاشت ، لوئیز برای مراسم تشییع جنازه مادر عاشق سابق خود برمی گردد. در آلمان برای اولین بار از زمانی که یک فاجعه خانوادگی او را به ایالات متحده فرستاد ، لوئیز باید با ارواح گذشته خود حساب کند و آینده های موجود را بررسی کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"سنگ ماهواره ای Satapur" اثر سوژاتا مسی ، توسط Sneha Mathan خوانده شده است

 

12 ساعت / 1 دقیقه

 

در این دنباله فیلم The Widows of Malabar Hill ، یک نفرین خانوادگی که بر دو ماهارانی تأثیر می گذارد و ولیعهد است ، یک راج انگلیسی را بر قدرت خود قرار داده است. با زنان سلطنتی که در پوردا زندگی می کنند ، فقط یک نفر وجود دارد که می تواند پرونده را زیر پا بگذارد - پروین میستی ، تنها وکیل زن بمبئی - اما سفر به کاخ Satapur ممکن است او را در معرض خطر فانی قرار دهد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

خانم همه چیز توسط جنیفر وینر ، خوانده شده توسط آری گرینور و بث مالون

 

16 ساعت / 45 دقیقه

 

به دنبال خواهران جو و بتی از دوران کودکی در دهه 1950 دیترویت تا زندگی خود را در بزرگسالان جوان در دهه 1960 و 70 به پایان رساند ، خانم جنیفر وینر خانم همه چیز واقعیت ها و رویاهای زنانی را بررسی می کند که زندگی آنها دقیقاً آنطور که انتظار می رفت نبود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

'فروشگاه لوازم التحریر' نوشته مرجان کمالی ، خوانده شده توسط مژان مرنی

 

9 ساعت / 13 دقیقه

 

از مرجان کمالی ، نویسنده چای Together می آید فروشگاه لوازم التحریر ، داستان عشق پس از از دست دادن. شصت سال پس از خشونت های طغیانگرانه ، عاشقان جوان رویا و بهمن را تقسیم کرد ، آنها به دنبال فرصتی برای اتصال مجدد بودند. اما آیا رویا واقعاً می خواهد بداند که چرا بهمن روز قبل از عروسی خود را ترک کرد؟

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"خدایان جید و سایه" نوشته سیلویا مورنو-گارسیا ، خوانده شده توسط یتا گوتسمن (23 ژوئیه)

 

11 ساعت / 4 دقیقه

 

داستان جاز سیندرلا عصر جاز با افسانه ها و افسانه های مایان همراه است ، خدایان جید و سایه سیلویا مورنو-گارسیا خوانندگان را در سفر به مکزیک با کاسیوپا ، قهرمان جوانی که خود را در خدمت خدای مرگ مایان می داند ، می خواند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

'Color Me In' نوشته ناتاشا داز ، خوانده شده توسط بهنی تورپین (20 اوت)

 

11 ساعت / 15 دقیقه

 

در این اولین بازی YA ، نوا لویتز 16 ساله با سؤالاتی از هویت مبارزه می کند که با مادر سیاه خود به سمت هارلم حرکت می کند و سعی می کند با خانواده گسترده خود ارتباط برقرار کند. اما برای نوا که سفید پوست و نیمه یهودی است ، پیدا کردن مکانی که به خانواده مادرش تعلق دارد اثبات دشواری است و اصرار پدرش در یک مراسم میتساوی سه ساله باتلاق ممکن است زندگی او را بی نهایت پیچیده تر کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 920
  • بازدید کلی : 3,675