loading...

دانلود کتاب درسی

هیچ چیز بهتر از یادگیری بیشتر در مورد کتابهایی که دوست دارید از نویسندگانی که آنها را نوشته اند ، نیست. در مصاحبه های زیر ، همه مختص بوستل ، نویسندگان بزرگترین کتاب های تابستان در مورد روند خلاقیت ، ه

هیچ چیز بهتر از یادگیری بیشتر در مورد کتابهایی که دوست دارید از نویسندگانی که آنها را نوشته اند ، نیست. در مصاحبه های زیر ، همه مختص بوستل ، نویسندگان بزرگترین کتاب های تابستان در مورد روند خلاقیت ، هویت آنها ، خانواده هایشان و الهام بخش بسیاری از کتاب های خود صحبت می کنند.

 

 

کیسی مک کوئوستون ، نویسنده سریال شکرآمیز Red، White & Royal Blue ، جزئیات این موضوع را توضیح می دهد که چرا برای همه شخصیت های خود نمودار تولد طالع بینی ایجاد می کند. کیسی سیپ ، نویسنده ساعت های خشمگین ، نشان می دهد که او چقدر تحقیقاتی در مورد هارپر لی انجام داد و خیانت به قتل های ادعا شده برای او الهام بخش است. الیزابت آچهودو ، نویسنده کتاب The Fire on High ، دلایل این که چرا می خواست در مورد یک سرآشپز نوجوان بنویسد ، ظروف غذا می زند. پام گروسمن ، نویسنده کتاب Waking the Witch ، در مورد The Chilling Adventures (سحر و جادو) از سابرینا صحبت می کند و اینکه چرا جادوگران لحظه ای دارند. (اشاره: این در مورد قدرت و سیاست است.) و Hafsah Faizal ، نویسنده We Hunt the Flame ،توضیح می دهد که چرا او مجموعه ای فانتزی را در جهانی با الهام از جهان عرب نوشت.

 

در مصاحبه های زیر ، فقط ممکن است چیزهای جدیدی درباره یکی از کتاب های مورد علاقه خود بیاموزید. یا ممکن است مورد علاقه شما به زودی کشف شود. همه آنها را بخوانید:

 

کیسی مک کوویستون ، نویسنده "قرمز ، سفید و رویال آبی" ، با کری جارما مصاحبه کرد

 

کیسی مک کوئوستون ، عکس از Raegan Labat

کیسی مک کوئوستون نویسنده کتاب Red، White & Royal Blue است ، رمان عاشقانه در مورد رابطه عاشقانه پسر اول ایالات متحده و شاهزاده انگلیس. در مصاحبه با بوستل ، او در مورد تمام جزئیات شخصیت ها - نمودارهای تولد ، خانه های هاگوارتز ، انواع مایرز- بریگز و موارد دیگر صحبت می کند که وی برای کتاب خود ابداع کرده است.

 

مک کوئستون می گوید: "فکر می کنم ظهور اخترشناسی به طور مستقیم با رشد جوانان مبتلا به افسردگی و اضطراب متناسب است - و من صادقانه می گویم که به عنوان یک جوان مبتلا به افسردگی و اضطراب است." وی گفت: "همه ما در اینجا از شوخی وجودی خود شوخی می کنیم و سعی می کنیم بفهمیم چه کسی هستیم و من فکر می کنم برای بسیاری از ما طالع بینی به نوعی نظم و چارچوبی را فراهم می کند تا بتوانیم از خود و روابط و روابط خود استفاده کنیم. اتفاقاتی که در زندگی ما رخ می دهد. من فقط هیجان زده ام که خوانندگان به اندازه من در این نمودارها قرار دارند! "

 

مصاحبه را در بوستل بخوانید.

 

 

کریستن آرنت ، نویسنده "عمدتا چیزهای مرده" ، با مصاحبه با ربکا رنر

 

کریستن آرنت نویسنده کتاب " Mostly Dead Things" است ، رمان مجموعه ای در فلوریدا در مورد سفر یک زن به بهبودی پس از مرگ پدر و رها کردن معشوقش.

 

آرنت به بوستل گفت: "همه چیز در حال رشد است ، خزنده است." احساس می کند که بسیار آبدار است ، مثل همیشه زندگی کردن روز به روز فلوریدا با واقعیت نهایی زندگی روبرو می شود. مطمئناً این مکان در ارتباط با مرگ است ، اما به طور اجتناب ناپذیری نیز در چهره شما پر از زندگی است. "

 

مصاحبه را در بوستل بخوانید.

 

 

جنیفر پاستیلوف ، نویسنده "در مورد انسان بودن" ، با مصاحبه با E. Ce Miller

 

نویسنده جنیفر پاستیلوف ، عکس توسط T. Chick McClure

جنیفر پاستیلوف نویسنده کتاب " On Being Human" است ، خاطره ای در مورد گوش دادن رادیکال ، آسیب پذیری و جاده طولانی و وحشی شادی.

 

"" گوش دادن رادیکال گواه است. گوش دادن بدون دستور کار یا قصد این که "نوبت صحبت من کی است؟" "پاستیلوف به بوستل می گوید." برای من ، این یک عمل جسمی است. به دلیل کم شنوایی ، باید واقعاً در چهره شما باشم تا آن را تجربه کنم. اگر من را در حال گوش دادن به کسی تماشا کنید ، متوجه خواهید شد که من با تمام بدنم لحن می زنم. "

 

مصاحبه را در بوستل بخوانید.

 

 

پام گروسمن ، نویسنده "Waking the Witch" با مصاحبه با Peg Aloi

 

پم گروسمن ، عکس از سیلوی روزوکوف.

پم گروسمن نویسنده Waking of Witch است ، کاوش در مورد چگونگی ترسیم جادوگران در طول تاریخ و اینکه چرا اکنون آنها لحظه به لحظه می گذرانند.

 

او می گوید: "یک فرد متوسط ​​هنوز یک جادوگر را کاملاً خیالی یا کاملاً شیطانی می داند." "حتی افرادی که می دانند جادوگری مدرن چیست ، تمایل دارند که فکر کنند جادوگران" دیوانه "هستند. من تقریباً 99٪ بازخورد مثبت داشته ام ، اما می بینم که برخی از فشارها در رسانه های اجتماعی ، معمولاً از طرف مردان ، وجود دارد. افرادی هستند که بسیار محافظه کار هستند و فکر می کنند که فمینیسم و ​​جادوگری شیطان پرست و فروپاشی جامعه غربی است ، یا مردم در آن است. انتهای دیگر طیف سیاسی که فکر می کنند جادوگری مسخره است ، زیرا ، عزیزم ، آیا شما از علم چیزی نشنیده اید؟ در هر دو مورد این افراد برای فکر جادوگری به عنوان نوعی معنویت باز نیستند. "

 

مصاحبه را در بوستل بخوانید.

 

"وقتی ما کوبا را ترک کردیم" نویسنده شانل کلتون ، مصاحبه با ویرجینیا ایزاد

 

شانل کلتون ، با ادب از نویسنده

شانل کلتون نویسنده کتاب When We Left Cuba است ، دنباله ای از رمان موفقیت آمیز او در سال آینده در هاوانا. در کتاب ، بیتریز توسط سیا استخدام شده است تا بتواند فیدل کاسترو ، مردی را که او و خانواده اش را مجبور به فرار از کوبا کرده ، به پایین بیاورد.

 

Cleeton به بوستل می گوید: "ساختن خانواده برای من مهم بود ، بلکه ساختن هر آنچه که در کتابها اتفاق افتاده است به صورت تاریخی دقیق و واقعی است." در این دوره های زمانی و به دل آنها ، این کتاب ها به منظور احترام به آن مبارزات است. "

 

مصاحبه را در بوستل بخوانید.

 

 

Hafsah Faizal نویسنده "ما شکار شعله می کنیم" ، با سوزان سامین مصاحبه شد

 

عکس حافظ فیضل ، با ادب از نویسنده

Hafsah Faizal نویسنده کتاب We Hunt the Flame است ، یک رمان فانتزی با الهام از عربستان درباره یک دختر نوجوان که خودش را به عنوان مرد مبدل می کند تا با شر و تهدیدی که مردمش را تهدید می کند روبرو شود.

 

او می گوید: "با ایجاد [Arawiya] احساس [مانند خانه] ، آن را برای خواننده غیر عرب فراهم می کند ،" او می گوید: "هدف من همیشه این بود که مردم را به دنیایی معرفی کنم که به اندازه فکرشان تحریف نشده باشد. طبیعی است. فقط این خانه برای همه مردم است. منظورم این است که من همیشه فکر می کردم اگر بتوانم کسی را به این دنیا معرفی کنم و به آنها بیاموزم که بد نیست آنطور که فکر می کنی بد نباشد ، پس من به هدف خود رسیده ام. "

 

مصاحبه را در بوستل بخوانید.

 

نویسنده "مزرعه" جوآن راموس ، با E. Ce Miller مصاحبه شده است

 

نویسنده جوآن راموس ، با ادای احترام از جان دولان

جوآن راموس نویسنده کتاب "مزرعه" است ، رمانی درباره خانه ای مجلل و نخبه برای مادران جانشین. این زنان که "میزبانان" نامیده می شوند ، برای ثروتمندترین اعضای جامعه ، کودکانی تولید می کنند - با هزینه ای شدید به بهزیستی خود.

 

"من خودم به عنوان یک مادر تصور می کنم: اگر خودتان مادر باشید ، چه احساسی دارد که در تمام روز از فرزندان افراد مراقبت کند؟" راموس به بوستل می گوید. "برای مادری که نمی تواند بهترین چیزها را به فرزندان خود بدهد ، چطور است ، اما به افراد دیگری کمک می کند که به فرزندانشان بهترین ها را بدهند؟"

 

مصاحبه را در بوستل بخوانید.

 

 

ژولیت اسکوریا ، نویسنده "ژولیت مانیاک" ، با کریستینا آروولا مصاحبه کرد

 

نویسنده جولیت اسکوریا ، با ادای احترام از ساجا مونتاگ

ژولیت Escoria نویسنده است ژولیت دیوانه وار ، یک رمان autofiction در مورد نبرد یک دختر نوجوان با بیماری های روانی.

 

اسكوریا به بوستل می گوید: "جولیت راوی نوجوان همان شخصیت جولیت راوی بزرگسال نیست كه من مثل من ، شخص نیست. اما همه آنها آینه ی یکدیگر هستند." وی گفت: "برای نوشتن این کتاب ، مجبور شدم این دختر نوجوان سالها مغز و زندگی خود را اشغال کنم. این احساس یک تهاجم بود ، که مانند شروع اختلال دوقطبی من ، که برایم جالب به نظر می رسید ، مانند یک تهاجم احساس می شود. مهم است که به کتاب اضافه کنید. "

 

مصاحبه را در بوستل بخوانید.

 

 

"با آتش در بالا" نویسنده الیزابت آچهوودو ، مصاحبه شده با اوا رینوسین

 

نویسنده الیزابت آچهو ، عکس از الیزابت ایفندو

الیزابت آچهوودو نویسنده ی برنده جایزه كتاب ملی « با آتش روی بالا» است ، رمان YA درباره یك مادر نوجوان در تلاش برای کشف اینكه آیا اشتیاق او - پخت و پز - چیزی است كه او می تواند زندگی اطراف خود را رقم بزند.

 

Acevedo به بوستل می گوید: "من می خواستم با روش هایی بازی کنم که بعضی اوقات می خواهیم روبات های جوانان بسازیم." "ما می خواهیم که آنها نوع خاصی از نگاه و به نظر رسیدن داشته باشند و آنچه آنها به ما می آورند ، خارج از آنچه ممکن است بدانیم چگونه با آن مقابله کنیم نیست."

 

مصاحبه را در بوستل بخوانید.

 

کسی کیپ ، نویسنده 'ساعت های خشمگین' ، مصاحبه شده توسط سدی ترومبتا

 

نویسنده کیسی سرو ، با ادای احترام از کاترین شولز

کیسی سیپ نویسنده کتاب ساعت های خشمگین: قتل ، تقلب و آخرین محاکمه هارپر لی است ، کتابی درباره یک سری وحشیانه قتل های مشکوک که به هارپر لی الهام بخش نوشتن یک کتاب جرم واقعی - کتابی که هرگز منتشر نشد.

 

سیپ به بوستل گفت: "به روشی که من فکر می کنم بیشتر مردم وقتی این پرونده را می شنوند ، احساس باور نکردنی می کنند." "یک وزیر روستایی که متهم به قتل پنج عضو خانواده به دلیل پول بیمه بود ، در مراسم تشییع جنازه آخرین قربانی خود به ضرب گلوله کشته شد؟ شاید او یک پزشک ودو بود؟ این واقعاً کاملاً واقعی نیست."

 

مصاحبه را در بوستل بخوانید.

 

 

مری لورا فیلپوت ، نویسنده "دلم برای تو دلم تنگ می شود ، مصاحبه با کری جارما

 

مری لورا Philpott ، با ادای احترام هایدی راس

Mary Laura Philpott نویسنده کتاب Miss Miss We When I Blink است ، خاطره ای در رابطه با آنچه اتفاق می افتد وقتی می فهمید که علیرغم "داشتن همه" ، شما هنوز هم مانند یک آشفتگی اضطراب احساس می کنید.

 

Philpott به Bustle می گوید: "برای هر کسی که حتی دارای گرایش های کمال گرایانه باشد ، می تواند این طرز فکر را داشته باشد که شما باید تمام جنبه های زندگی خود را قبل از اینکه خوشبخت باشید ، کامل کنید." وی گفت: "من انرژی ذهنی و عاطفی زیادی را هدر داده ام که سعی می کنم هر صفحه ای را با سرعتی پشت سر هم بچرخانم ، گویا حالت رضایت بخشی ایده آل وجود دارد که می توانم در محل کار ، در خانه ، در دوستی هایم و غیره به آن برسم و فقط. بنابراین می توانم به خودم اجازه دهم آرام باشم و خوشحال شوم. مدت زمان طولانی طول کشید تا چندین حالت را به طور همزمان بپذیرم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 919
  • بازدید کلی : 3,674