loading...

دانلود کتاب درسی

آنا روكس رقصنده باله سابق فرانسه است كه هم اكنون به همراه همسرش ماتیاس در میسوری زندگی می كند. وقتی برای اولین بار با آنا آشنا می شویم ، او در اتاق خواب 5 در خیابان 17 Swann است. او 26 ساله است ، وزن

آنا روكس رقصنده باله سابق فرانسه است كه هم اكنون به همراه همسرش ماتیاس در میسوری زندگی می كند. وقتی برای اولین بار با آنا آشنا می شویم ، او در اتاق خواب 5 در خیابان 17 Swann است. او 26 ساله است ، وزن 88 پوند دارد و مجبور شده است به دنبال درمان بی اشتهایی که به آرامی او را می کشد ، به دنبال درمان باشد.

دانلود کردن کتاب جدید


به جای اینکه شما را به آرامی از نزول آنا به سمت بی اشتهایی و معالجه نهایی سوق دهد ، این کتاب بلافاصله خواننده را به نتیجه آن سوق می دهد: کاهش وزن شدید قبلاً اتفاق افتاده است ، و آنا ساکن خیابان 17 Swann است. بارها و بارها ، فلاش بك ها اغلب به صورت غیر خطی ، به خواننده كمك می كنند كه چگونه او در آنجا حضور داشته باشد. گاهی عدم وجود وقایع مداوم مرا آزار می دهد ، اما با این وجود در این کتاب خوب کار کرده است. من از راهی که باعث شده داستان داستان آنا به آرامی خود را آشکار کند ، و اینکه چگونه این افشاگری ها اغلب برداشت من از آنا را تغییر می داد ، قدردانی کردم.

این ، بدون شک ، دلخراش ترین کتابی است که امسال خوانده ام (تاکنون). آنا بارها و بارها قلبم را شکست. دیدن ترس هایش از غذا ، روشی که او عقلانیت دادن به خوردن یک چیز را در مقابل چیز دیگر (یا اصلاً خوردن چیزی) عاقلانه خواند ، من را به ذهنم رساند که نوجوانان کمترین چیز را برای درک اینکه چقدر این اختلال خوردن ویرانگر می تواند برای کسی که مبتلا است ، باشد.

این رمان به طور مداوم باعث می شد احساس من به جای یک شخصیت داستانی در مورد شخص واقعی بخوانم. می دانم که این رمان بود ، اما هنوز ... من نمی توانم آنا را رها کنم. دلبستگی من به شخصیت ها برای من غیر عادی نیست ، اما من مدت طولانی نگران او بودم که متوقف کردن این کار را دشوار می دانم فقط به این دلیل که خواندن کتاب را تمام کردم. حالش خوب است؟ آیا او عود کرد؟ در مورد زنان دیگر در خیابان 17 Swann چیست؟ شخصیت های داستانی یا نه ، قلب من می خواهد همه آنها خوب باشند.

سعی کنید این رمان زیبا را امتحان کنید ... و فکر می کنم به راحتی می فهمید که چرا این کار را خیلی سخت می دانم که آنا روکس را رها کنم.

یک نسخه خواندن از این کتاب را که از مطبوعات مطبوعات سنت مارتین از طریق نتگللی دریافت کرده است دریافت کردم .

 

به Goodreads اضافه کنید

نویسنده: یارا ذقیب
عنوان: دختران در خیابان 17 Swann
ژانر: داستان های ادبی ، داستان های زنانه
تاریخ انتشار: 5 فوریه 2019 توسط رتبه مطبوعات سنت مارتین
: 5 ستاره

درباره کتاب
شکلات ابتدا رفت ، بعد پنیر ، سیب زمینی سرخ کرده ، بستنی. نان سخت تر بود ، اما اگر او می توانست کمی وزن بیشتری را از دست بدهد ، شاید او لیست لیست نفرات را تهیه می کرد. شاید اگر او سبک تر بود ، بهتر رقصید ، سخت تر تلاش می کرد ، به اندازه کافی خوب می شد. شاید اگر او فقط برای یک مایل دیگر دوید ، فقط یک پوند دیگر از دست داد.

آنا روکس یک رقصنده حرفه ای بود که مرد رویاهای خود را از پاریس گرفته تا میسوری دنبال کرد. در آنجا ، تنها با بزرگترین ترس های خود - ناقصی ، عدم موفقیت ، تنهایی - او را کاهش می دهد بی اشتهایی و افسردگی تا وزن او هشتاد و هشت پوند. مجبور به دنبال معالجه ، او به عنوان بیمار در خیابان 17 سوان ، یک خانه صورتی هلو که در آن زنان کم رنگ و شکننده با اختلالات خوردن تهدید کننده زندگی زندگی می کنند پذیرفته شده است. زنانی مانند Emm ، جانباز؛ آرام والری؛ جولیا ، همیشه گرسنه است. آنها در کنار هم باید با بیماری های خود مبارزه کنند و روزی شش وعده غذایی داشته باشند.

رمان اولین شاعرانه و شاعرانه یارا ذقیب یک سفر شلوغ و صمیمی از مبارزات زن جوان برای بازپس گیری زندگی خود است. هر نیش باعث اضطراب می شود. هر طعم گناهی را القا می کند. و هر قدمی که آنا در جهت بهبودی بر می دارد به مقاومت ، استقامت و پشتیبانی دختران در خیابان 17 سوان احتیاج دارد.

درباره نویسنده
YARA ZGHEIB یک محقق فولبرایت است و دارای مدرک کارشناسی ارشد در مطالعات امنیتی از دانشگاه جرج تاون و دکترای امور بین الملل در دیپلماسی از مرکز D'études Diplomatiques و Stratégiques در پاریس است. او به انگلیسی ، عربی ، فرانسوی و اسپانیایی مسلط است. یارا برای چندین مجله آمریکایی و اروپایی نویسنده است ، از جمله The Huffington Post ، Magazine Four Season ، A Woman's Paris ، فهرست ایده ها و مجله تعطیلات. او در وبلاگ خود "ارسطو در چای بعد از ظهر" در مورد فرهنگ ، هنر ، مسافرت و فلسفه می نویسد.

 

دانلود کتاب داستان الیزابت یورک توسط Samantha Wilcoxson

tinyurl rebrandly bit.do bit.ly opizo.com
gg.gg shorturl.at shorl.com v.ht is.gd
      b2n.ir plink.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 866
  • بازدید کلی : 3,621