loading...

دانلود کتاب درسی

مادرم 14 سال داشت. او وزن کمتری از 100 پوند داشت ، هر روز نصف قوطی آکوآ نت را در موهای خود اسپری می کرد و عاشق پسری کوتاه و خوش تیپ پورتوریکایی بود که دو سال از او بزرگتر بود. این زوج به قدری جدایی ناپذیر بودند که وقتی پسر تیم بسکتبال را تشکیل نداد ، به عنوان واتربوی ثبت نام کرد تا فقط به تماشای تشویق او بیاید. اما بی گناهی عشق توله سگ آنها در روز دوم سال اول دبیرستانشان ناپدید شد. در آن روز ، زن و شوهر جوان فهمیدند که بچه دار باردار شده اند . آن نوزاد من بود.

 

مادر من به روال بستگی دارد. الگوهای نگهدارنده او هستند و تکرار به او اطمینان می دهد. همانطور که می توان تصور کرد ، بارداری روال زندگی او را مختل کرده و عوارض سلامتی باعث شده است که او هر روز به مدرسه برود. هم از نظر ایمنی و هم برای من ، او سال اول دبیرستان خود را از خانه با بازدیدهای هفتگی از گروه معلمان منتخب به پایان رساند ، که یکی از آنها در مورد اینکه دختر خودش چقدر خواندن را دوست دارد ، با او صحبت کرد. مادرم می گوید: "او به من گفت اگر دیگر کاری نکرده ، حتماً او را خوانده ای." و بنابراین ، در حالی که من هنوز در رحم بودم ، مادرم همین کار را کرد.

 

او با کتابهای دوران بارداری شروع کرد و درباره من چگونگی رشد و توسعه باید برایم خواند. او یاد گرفت که من می توانم صدای او را بشنوم ، و به همین دلیل شروع به تلاوت تکالیف اسپانیایی خود با صدای بلند کرد. چرخش های چرخشی باعث می شود که من پشتی های خود را از درون انجام دهم ، اما تکالیف تاریخ او مرا به خواب می برد. او هر آنچه را که می توانست دست او را بخواند خواند و پدر مضطرب من را به همان کار تشویق کرد. مادرم به من می گوید پدر من چنان از پدر و مادر عصبی شده است که اوایل بارداری خود را صرف اجتناب از این موضوع کرد. او می گوید: "اما وقتی حدود 6 ماه بود ، از چرت زدن بیدار شدم ، و سرش روی شکم من بود. او با شما صحبت می کرد." "این مرا خوشحال کرد ، زیرا احساس می کردم تأیید او برای شما آماده است."

 

روال خواندن گیر افتاده بود و مادرم بعد از به دنیا آمدن من همچنان به من خواندن ادامه می داد ، به حدی که بارنی و Baby Bop را در ساحل به خاطر سپردم و اقوام خود را متقاعد کردم که من یک کودک نو پا هستم که می توانم آن را بخوانم. مادرم به من می گوید: "شما قبلاً دقیقاً از خواندن آن تقلید می کردم." "همه همه را متحیر کرد." پدرم با من می نشست ، و من به او دستور می دادم صفحات را با همان لحنی كه مادرم از من استفاده می كرد ، بچرخاند. کتابهایی که به عنوان بستگان به من جعبه های مجموعه های پیتر خرگوش ، داستانهای دیزنی و دکتر سویس داده شد ، ریخته شده است. جلد کتاب قفسه مینی کتاب من را پر کرد و به سینه اسباب بازی هایم که پدرم باعث شده من در چوب فروشی باشد ، سرریز کرد. هر شب حداقل یکی از والدین من برای من می خواند.

 

مادرم می گوید: "او به من گفت اگر دیگر کاری نکرده ، حتماً او را خوانده ای." و بنابراین ، در حالی که من هنوز در رحم بودم ، مادرم همین کار را کرد.

هنگام خواندن ، امنیت و روال پیدا کردیم. این یک مورد بود که هر روز اتفاق می افتاد ، صرف نظر از تغییرهای طولانی مادر در مک دونالد یا تعداد زیادی از کارهای خانه که او و پدرم مجبور بودند هر شب از آنجا عبور کنند. این همان چیزی بود که من و مادرم در حالی که پدرم در جابجایی دوم خود کار می کرد ، در رختخواب در هم خوابیدیم. این همان چیزی بود که به والدینم یادآوری می کرد که آنها می توانند در حالی که هنوز خودشان می آموزند به من آموزش دهند. مادرم به من می گوید که برای من خوانده است تا بتوانم مردم و مکانهایی را ببینم که در شهر شهری ما با آنها روبرو نمی شوم. او به من می گوید: "من نمی خواستم شما مثل همه افراد دیگر در اینجا باشید." و اگر من شما را نخوانده بودم ، متناسب می انداختید. "

 

 

حسن نیت ارائه دادن سرنوشت لوپز

پدر و مادرم بعد از تولد من دو ماه ازدواج کردند ، اما دوران کودکی آنها کوتاه شده بود و آنها مجبور شدند خیلی سریع رشد کنند. آنها بیش از حد کار ، استرس ، دور بودند. آنها پس از شش سال ازدواج ، خواستار طلاق شدند و پدرم از آپارتمان ما بیرون رفت. حالا مجرد ، مادرم مجبور شد ساعات بیشتری کار کند تا سقف بالای سرمان بماند. او اغلب برای زمان خواندن ما خیلی خسته بود. اما کتابها همچنان پناهگاه من بودند. آخر هفته ها ، مادرم خوابش می برد و در تخت سایبان سیاه خود چرت می زند. من با كتاب در كنار او اسليم مي شدم و با صداي بلند صداي خروپف او را مي خواندم. وقتی او از خواب بیدار شد ، من بعضی اوقات دوباره آن را می خوانم ، در حالی که او تأیید را تکان می داد یا تلفظ من را تصحیح می کرد. در طی درایوهای طولانی که او برای تمیز کردن ذهنش به سر می برد ، جونی بی جونز را در پشت پرده می خواندم تا اینکه خوابم برد.رمان های نانسی درو در یک دفتر خالی. در شبهایی که او برای پایان دادن به کار کلاس خود مجبور شد در کتابخانه کالج خود اردو کند ، من با سوپ مرغ برای بچه های روح روح در کنار او نشسته بودم . وقتی همه چیز در نوسان بود ، کتابها به ما روال می دادند. ادبیات دوستی بود که من را در هر مکانی همراه و سرگرم کرد از جمله دیدارهایم با پدرم.

 

این همان چیزی بود که به والدینم یادآوری می کرد که آنها می توانند در حالی که هنوز خودشان می آموزند به من آموزش دهند.

پدر من در محیط های اجتماعی شکوفا می شود. او عاشق محاصره خانواده است و از داشتن جمعیتی برای گوش دادن به او لذت می برد. آخر هفته های من با او به عنوان یک کودک اغلب در یک اجتماع خانوادگی سپری می شدم ، در حالی که بستگانم با موسیقی فریاد می زدند و موسیقی و پسر عموی من در آپارتمان اجرا می کردند. این دیدارهای بلند و پر هرج و مرج با روال آرام زندگی با مادرم بسیار متفاوت بود و من اغلب احساس غرق شدن می کردم. من معمولاً برای فرار از یک کتاب در گوشه ای پنهان می شوم و اضطرابم را برای ادامه مهمانی مهیا می کردم. پدرم غالباً از تمایل من به گم شدن در یک رمان وقتی می توانستم با خانواده جشن بگیرم ، گنگ زده می شدم ، اما فکر می کنم او می فهمید که کلمات نوشته شده آسایش من است وقتی نمی دانستم چه بگویم یا چگونه می توانم با دیگران تعامل داشته باشم. او اکنون به من می گوید: "من می توانم بگویم که این فرار برای شما بود." اما من اعتراضی نداشتم. به جای اینکه در دنیا گم شوید ،

 

آخر هفته ها ، مادرم خوابش می برد و در تخت سایبان سیاه خود چرت می زند. من با كتاب در كنار او اسليم مي شدم و با صداي بلند صداي خروپف او را مي خواندم.

ما شروع به گذراندن یکشنبه های خود در Barnes & Noble کردیم. پدر من مرا به بخش کودکان راه می داد و همانطور که راهروها را کم کم می کردم ، در فضای داستان می نشینید. سرانجام او برای خواندن مجله های اتومبیل به بخش دوره ای می گشت. بعد از اینکه داستانی را پیدا کردم که می خواستم به خانه بروم ، او را با مجله ها ملاقات کردم ، کتاب در دست. او می پرسید: "چیزی پیدا کن؟" بعد از یک سکوت خاموش ، من به او کتاب می دادم ، او می خواست آن را بررسی کند تا قیمت را بررسی کند و ما به صندوق پول می رویم. سرانجام راه خود را به رمان های جوان بالغ کردم. در حین هر سوار شدن به اتومبیل به کتابفروشی ، من درباره آخرین داستان سارا دسن که خوانده ام یا کتاب بعدی Bluford High که امیدوارم بتوانم آن را بگیرم به او تجاوز می کنم. سطل اسباب بازی تبدیل شده به قفسه سینه من دیگر بسته نشده است و سری Twilight درب را باز کرد. من فکر نمی کنم که او واقعاً به آنچه گفته ام گوش داده است ، اما من به یاد دارم که چقدر با جدیت لبخند می زد و سرش را تکون می داد. درست همانطور که کتاب ها عدم اطمینان مادر و مادرم را با آن روبرو کرده بود ، آنها همچنین سکوت بین من و پدرم را پر کردند - جوانی که دو روز یکبار سعی در آشنایی با دخترش داشت و در عین حال سعی در آشنایی با خودش داشت.

 

 

حسن نیت ارائه دادن سرنوشت لوپز

من مانند اکثر نوجوانان ، از والدین خود فاصله گرفتم و سرانجام شروع به رفتن به کتابفروشی یا فرار به کافی شاپ کردم تا دوباره "خانه در خیابان انبه" را دوباره بخوانم . یک تابستان ، بعد از اینکه برای کالج به نیویورک نقل مکان کردم ، سینه اسباب بازی من در قالب پوشانده شد و کتابهای داخل آن ویران شد. مادر من این خبر را برای من شكست كه من روی صندلی او نشسته ام ، پریشانی. "اما من موفق به نجات یک،" او گفت، بیرون کشیدن بارنی و بچه ها Bop در ساحل. ما همانطور که گریه کردم خندیدیم ، نه از غم و اندوه بلکه از قدردانی از تمام خاطراتی و راحتی هایی که ادبیات به من دادند و همچنان به من می دهند. از کتابهایی که با ماشین سوار می شوم با پدر تشکر می کنم وقتی او هنوز از من می پرسد که چه چیزی را می خوانم و چه ملاقات هایی را که در منزل انجام می دهم وقتی مادر و مادرم با داستانهایمان روی مبل می ریزند. در بهترین روزهای من ، به یک کتابفروشی می ریزم تا یک کتاب را از جشن انتخاب کنم. در بدترین روزهای من ، به یک کتابفروشی می روم تا به دنبال آرامشی که در کودکی حس کردم. كتابها رواج خانواده معمولي نامتعارف من را هنگامي كه پراكنده شده بودند به ارمغان آورد ، جهتي كه گم شديم و ارتباط از راه دور. به لطف ادبیات ، زندگی را در کنار هم فهمیدیم.

سریال Bustle's I'm So Jealous به کتاب ها ، نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها ، پادکست ها و موارد دیگر اختصاص داده شده است که طرفداران فوق العاده آنقدر حسادت می کنند که شخص دیگری برای اولین بار تجربه کند. در این قسط ، Rajpreet Heir در مورد رمان نیمه اتوبیوگرافیک Meera Syal آنیتا و من می نویسد .

 

 

گاهی اوقات رمانی را می خوانید که باعث می شود شما در رختخواب بنشینید انگار که از شما دعوت شده است. در سال پایانی کارشناسی ارشد نوشتن خلاق خود ، من آنیتا و من را خواندم و از کشف این موضوع شگفت زده شدم.

 

آنیتا و من رمانی نیمه اتوبیوگرافیک بازیگر و نویسنده مایرا سیال است که ساعتی پس از مادرم در انگلستان به دنیا آمد ، اتفاق می افتد که دو سال از او بزرگتر است و همچنین دختر مهاجران هندی است. من در ایندیاناپولیس بزرگ شدم و تنها نگاههایم به گذشته مادرم از طریق داستانهای او و در سفرهای ما به اقیانوس اطلس بود. با آنیتا و من ناگهان بیش از 300 صفحه داستانی داشتم که مثل مادرم به نظر می رسید.

 

نکته شرم آور این است که باید زودتر کتاب های سیال را بخوانم. من طولانی ترین زمان علیه خودم کار می کردم ، زیرا می خواستم با هر هندی جدا شوم. در ایندیانا ، دقیقاً مزیتی به نظر نمی رسید که متفاوت باشد ، و من تمایلی به یادگیری چیزی در مورد غذای هندی ، زبان من (پنجابی) یا موسیقی نداشتم تا مبادا در جهت مخالف "خنک" حتی سریعتر شتاب بگیرم. هر وقت خودم را مجبور می کردم که توسط یک نویسنده هندی چیزی بخوانم ، معمولاً ربطی به آن نداشتم ، به خصوص اگر این کتاب در هندوستان تنظیم شده باشد ، جایی که من هرگز نبوده ام و والدینم فقط یک یا دو بار مراجعه کرده بودند.

 

من تمایلی به یادگیری چیزی در مورد غذاهای هندی ، زبان من (پنجابی) یا موسیقی نداشتم تا مبادا در جهت مخالف "خنک" حتی سریعتر شتاب بگیرم.

اما تا سال پایانی تحصیلاتم ، مقاله های شخصی که در برنامه MFA نوشتم ، در حال رشد بودند. من درمورد تجربیات خودم به عنوان یک زن هندی کارهایی را تمام کردم و نمی دانستم منظورم از کار من چیست یا کجاست که در مکالمه وسیع تری درباره نویسندگی هندی جای بگیرد. من تصمیم گرفتم که در یک پانل جشنواره کتاب از نویسندگان هندی شرکت کنم و از یکی از پنل های تبلیغاتی برای توصیه نویسندگان با میراث پنجاب مانند من خواستم. بعد از چهار ماه تعطیل ، تصمیم گرفتم یکی از کتاب ها را بخوانم.

 

 

 

"آنیتا و من" توسط میرا سیلا

15.95 دلار

خرید در آمازون

با تعجب متوجه شدم که آنیتا و من داستانی است در مورد دوران مینا ، یک دختر 9 ساله هندی انگلیسی و بهترین دوست او ، همسایه قفقازی به نام آنیتا ، وقتی این دو در روستای داستانی میدلندز بزرگ می شوند. در اواخر دهه 1960 از Tollington. مینا را می توان از آن به عنوان یک ANNEA از Gables Green توصیف کرد. او یک تخیل بیش از حد و خط ناشایست دارد و از همان صحنه اول ، بدیهی است که او دختر مطیع کلیشه ای هندی نیست که من در اکثر اشکال رسانه ای از آن استفاده می کردم. مینا از مادرش پول می دزد و از آن برای خرید آب نبات استفاده می کند و با آنیتا ، شجاع ترین دختر شهر و رئیس یک باند دختر کوچک به نام The Wenches دوست می شود. در حالی که بسیاری از داستان های مینا من را به یاد مادرم می انداخت ، فهمیدم که با او همسایه هستم.

 

 

مینا نمی داند می خواهد هندی باشد یا انگلیس. این امر دائماً با والدین ، ​​دوستانشان ، دوستانش ، معلمانش و مردم شهر در تعارض است. او تلاش می کند انتظارات والدینش را برآورده سازد ، زیرا دروغ می گوید ، نمی خواهد در مورد میراث خود بیاموزد ، و "بسیار دهان است". با این حال ، او برای دوستان انگلیسی خود بسیار هندی است. او برای کپی کردن آنیتا سخت تلاش می کند و این برای مدتی کار می کند. اما پس از آن ، مینا خیانت وحشتناکی را تجربه می کند ، وادار می کند تا درس دردناکی را بدست آورد که شهر مورد علاقه او نیز نفرت شدید نسبت به او و خانواده دارد.

 

در حالی که بسیاری از داستان های مینا من را به یاد مادرم می انداخت ، فهمیدم که با او همسایه بودم.

این رمان باعث شد احساس کامل کنم. این دو مورد را برای من به وجود آورد که من عاشق آن هستم - داستانی که در سن قرار دارد در یک محله روزمره و روایت خیره کننده ای از دوستی کودکانه - و این نشانگر پیشینه فرهنگی من خاص است. به علاوه ، شخصیت اصلی می خواهد نویسنده هم باشد. نه تنها این ، بلکه به من این امکان را می داد که تجربه مادرم را در سطحی عمیق تر درک کنم. من از سیال به عنوان نوعی خاله فکر می کنم ، که تمام آنچه را که من از پیشینه خانواده ام می دانم به من می گوید ، اما جزئیات بیشتری درباره برخی از موارد سخت تر که مردم نمی خواهند در مورد آنها بحث کنند یا ترجیح می دهد فراموش کند به من می دهد: نژادپرستی هندی ها در آن زمان و آنچه دوست داشت زندگی از طریق پارتیشن هند در سال 1947 باشد زندگی می کردند.

 

بعد از اینکه سرانجام خودم و خانواده ام را در ادبیات منعکس کردم ، از من الهام گرفت که Partition را به عنوان موضوع یک پروژه تحقیقاتی در ترم آخر MFA مانند مینا انتخاب کنم ، که به تدریج تصمیم می گیرد درباره میراث خود اطلاعات بیشتری کسب کند و در بخشی از آن ارزش پیدا کند. دیپلماسی هند ، روند تجزیه ذهن من پاداش بخش بوده است. اکنون نمی توانم جلوی خواندن کتاب هندی ها درباره هندی ها را بگیرم.

 

اگر برای اولین بار در حال انتخاب آنیتا و من هستید : لهجه کشور سیاه ممکن است برای درک آن تلاش کند. شما به آن عادت می کنید.

 

اگر آن را دوست دارید و می خواهید بیشتر: Bend It Like Beckham را تماشا کنید، East is East ، Bhaji در ساحل ، و Blinded by the Light ، اوت در ایالات متحده است. این درام های کمدی درباره تجربه هندی انگلیس مضامین مشابهی با آنیتا و من دارند .

 

و اگر این کتاب شما را به یک ابرقهرمان Meera Syel تبدیل می کند: فیلم 2002 آنیتا و من را تماشا کنید ، دو رمان دیگر او را بخوانید ، او را در برنامه های تلویزیونی Goodness Gracious Me و Kumars در شماره 42 تماشا کنید و او را در تازگی منتشر شده دیروز مشاهده کنید. . او همه جا است!

گرچه Game of Thrones به طور رسمی کار خود را در HBO به پایان رساند ، سریال A Song of Ice and Fire فیلم جورج آر آر مارتین ، مدتی است که پخش خواهد شد. همانطور که توسط گزارش نیوزویک در روز سه شنبه، جدید، $ 1000 بازی تاج و تخت کتاب فروخته شده است، اما شما هنوز هم می توانید یک نسخه ارزان تر، قیمت تنها 325 $، با پیش سفارش امروز. کتاب های جدید نشان داده شده دوباره منتشر از آخرین کتاب مارتین، آتش و خون ، که می گوید تاریخ خانواده تارگرین - و شایع است که پایه و اساس جدید بازی تاج و تخت سری پیش درآمد از آمدن به HBO.

 

 

طرفداران اختصاصی ASOIAF و Game of Thrones دقیقاً می دانند که Targaryens چه کسانی هستند ، اما در اینجا کمی پشت پرده برای کسانی که تازه وارد تصادفی هستند ، است. بیش از یک دهه قبل از آغاز بازی تاج و تخت ، خانواده های Baratheon ، Lannister و Stark تلاش کردند تا "دیوانه پادشاه" را بازی کنند ، Aerys II Targaryen ، پس از اینکه پسرش و وارث خود ، Rheegar ، 16 ساله لیانا استارک را ربودند ، چه کسی هدف آلودگی رابرت براتهون بود ماموران شورش رابرت با به دست گرفتن پایتخت ، نزدیک به 300 سال حكومت تارگرین به پایان رسید كه جیمی لنیستر آیریس دوم را كشت. اگرچه آنها قصد داشتند همه Targaryens را بکشند ، اما دو فرزند Aerys II ، Viserys و Daenerys با جان خود فرار کردند. در افتتاحیه A Game of Thones، دنریس دختر 13 ساله ای است - تا 17 سالگی در نمایش HBO - که آرزو دارد خانواده اش را به جایگاه حق خود در عرش آهنین بازگرداند.

 

 

"آتش و خون" توسط جورج آر آر مارتین

325 دلار

|

مطبوعات زیر زمینی

نسخه جدید "آتش و خون" جورج آر آر مارتین در حال حاضر برای پیش سفارش موجود است.

جورج آر آر مارتین در ماه نوامبر سال 2018 Fire & Blood ، تاریخ مصور خانواده Targaryen را منتشر کرد. اکنون ، این کتاب در حال انتشار مجدد "کمی بزرگ" از انتشارات زیرزمینی است . فرود در اواخر پاییز ، آتش و خون زیرزمینی مطبوعات شامل تمام مطالب موجود در نسخه اصلی ، به علاوه نه تصویر جدید - جلو ، یک دروازه باز و هفت صفحه داخلی - از گری جیانی ، هنرمند شاهزاده ولیان است. تمام نسخه ها توسط جیانی و مارتین امضا می شوند.

 

نسخه 1 هزار دلاری نسخه ای سفارشی است و هر 52 نسخه از آن با یک نسخه جدید و اصلی از جیانی همراه خواهد بود. متأسفانه نسخه Lettered of Subterranean's Fire & Blood قبلاً فروخته شده است ، اما شما هنوز هم می توانید یکی از 750 نسخه گالینگور موجود در نسخه Numbered را بدست آورید ، که اکنون برای هر سفارش 325 دلار موجود است. هرچند سریع عمل کنید با چه سرعتی نسخه Lettered به فروش می رسد ، دیگر نمی توان گفت چه مدت نسخه Numbered of Fire & Blood در دسترس خواهد بود.

گفتن این که جادوگران لحظه ای دارند - همانطور که شخصیت نوجوان The Chilling Adventures of Sabrina در یک قسمت اخیر انجام داد - این یک درک ناچیز است. بین Sabrina و American Horror Story: Coven ، Suspiria و The Witch Witch ، مطمئناً اخیراً جادوگران زیادی در فیلم ها و تلویزیون مشاهده شده اند. بر آن افزوده می شود که گسترش تصاویر جادوگر در اینستاگرام و وبلاگ Tumblr ، و احیای طالع بینی ، تاروت و سایر فعالیتهای جامع و متافیزیکی به عنوان ابزاری برای مراقبت از خود ، و مشخص است که مردم از سمبولیک غنی این جنبش مسحور و توانمند می شوند. . که این رنسانس جادوگری اکنون اتفاق می افتدنکته قابل توجه: بسیاری از خانمها به طور قابل توجیهی عصبانی هستند ، بنابراین اگر فقط بخواهند با بهترین های خود آویزان شوند تا فیلم های ترسناک تماشا کنند ، کوکی بخورند ، معجون درست کنند و رئیس جمهور را سحر کنند ؟

 

پام گروسمن ، مجری پادکست The Witch Wave ، سالهاست که در مورد تاریخ جادوگری تحقیق و تحقیق می کند. قبل از راه اندازی پادکست خود را در سال 2017، او ایجاد وبلاگ مخفی Phantasmaphile و کوتاه اما نوشت: - کتاب دوست داشتنی چه یک جادوگر است ، یک "بیانیه روشن" در مورد سحر در طول تاریخ. کتاب جدید وی Waking the Witch با عنوان یک آهنگ آزار دهنده توسط کیت بوش ، ریشه ، اهمیت و عبارات جادوگری را در فرهنگ عامه بررسی می کند. با عنوان "تأملی بر زنان ، سحر و جادو و قدرت" ، این کتاب خاطرات جزئی ، بخشی از نقد فرهنگی و بخشی از چرایی و چگونگی ارتقاء چهره جادوگران است.

 

گروسمن در مصاحبه تلفنی به من می گوید: "رسانه های اجتماعی برای این امر محرک بزرگی بوده اند و بدیهی است که هجوم آور است." "برای برخی از افراد ، این بیشتر به مد و یا جنبه دیگری از فرهنگ جادوگری است. اما من فکر نمی کنم که این امر باید مورد توجه قرار گیرد. مردم به سمت این آرکتیپ که به تجرب represents زن در همه پیچیدگی ، سبک و تاریک خود می پردازد ، گرانشی می کنند. افراد بیشتری نیز خارج از چارچوب دین سازمان یافته ، می خواهند یک تجربه معنوی جایگزین داشته باشند ، و فکر می کنم جادوگری چنین چیزی را فراهم می کند. "

 

 

پم گروسمن ، عکس از سیلوی روزوکوف.

من و گراسمن هر دو جادوگرها را تمرین می کنیم و هر دوی ما با رونق شدید جادوگری در اواخر دهه 1990 زندگی کردیم که بخشی از آن به دلیل فیلم فرقه The Craft در زمان برخاست .فیلم در سال 1996 به نمایش درآمده است. فیلم به دلیل دلخوش بودن خود داستان جالبی درمورد جادوگری بیش از حد جادویی نبود ، اما پیام نهایی آن درباره جادوگری "طبیعی" (یعنی با آن متولد شد) قدرتمند بود ، و باعث الهام بخش هزاران دختر نوجوان و زنان برای کشف ویکا. اینترنت هنوز در مراحل ابتدایی خود بود و رسانه های اجتماعی همانطور که اکنون می دانیم وجود آن وجود ندارد ، اما دختران و خانم های جوان توانستند شبکه را تهیه و سفارش دهند و افکار خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند بدون اینکه نگرانی در مورد مجازات شدن توسط والدین یا مورد آزار و اذیت همسالان قرار بگیرند. با توجه به اینکه جادوگری جریان اصلی خود را افزایش داده است ، عموم مردم کمی باهوش تر شده اند و می دانند که ویکا دین است و جادوگران شیطان پرست نیستند - با وجود این ، قسمتهای اخیر CAOS .

 

 

"افراد بیشتری نیز خارج از چارچوب مذهب سازمان یافته ، خواهان یک تجربه معنوی جایگزین هستند و فکر می کنم جادوگری چنین چیزی را فراهم می کند."

" ماجراهای دلسرد کننده ای از سابرینا است که قطعا داشتن یک تاثیر بسیار زیادی بر افراد جوان،" گراسمن می گوید. وی گفت: "این بسیار غیر محتاطانه و فمینیستی است و دارای شخصیت های transgender و بازنمایی هایی از جنسیت های مختلف است. اما بهترین کار فشار اصلی نمایش است. چگونه سابرینا سعی می کند پدرسالاری را در کلیسای شب فروبخشد. این واقعاً در پیام خود حیله گر است. این به Wicca می دهد [مخفف WICCA به یک باشگاه مدرسه ای داده شده است که توسط دوستان Sabrina ، انجمن فرهنگی و خلاق بین زنان ساخته شده است] به دلیل تمام عناصر شیطانی نام بد است ، اما تمام نکته این است که طنز حتی شیطان است. چهره کاملاً مردسالارانه

 

در واقع ، شورش عجیب و غریب سابرینا در برابر میهن پرستانه یک رویکرد روحیه است که به طور موثر تعادل تصویر تلاش های مقاومت را در تعادل می گذارد ، مثلاً The The Handmaid's Tale (نمایشی که شامل برخی از موازی های ظریف با محاکمات جادوگران Salem است) ، جایی که مقاومت خطرناک و وحشتناک است ، هنوز لازم است واقعیت این است که سابرینا می تواند آشکارا با لرد بلک وود مخالفت کند ، تضادی آشکار با نیاز Offred برای پنهان کاری و احتیاط است ، اما هر دو نمایش مدل هایی را برای مقاومت مستقر در موهای جادوگر ارائه می دهند. از آنجا که اعتقادات و شیوه های جادوگری برای عموم مردم بیشتر آشنا می شود ، تعداد فزاینده ای از فیلم ها و فیلم ها آماده می شوند تا از هوس سرمایه گذاری کنند ، جادوگران را نه فقط به عنوان چهره های خیالی یا ترسناک بلکه به عنوان زنهایی با خصوصیات و مشکلات واقعی زندگی به تصویر می کشند.

 

گراسمن همچنین عاشق این کمدی در فیلم ترسناک هنری آنا بیلر ، ترسناک جادوگر عشق ، یک فیلم در سال 2016 بود که به سرعت به دلیل سبک بصری منحصر به فرد به او رسید و فرخنده آن را به عنوان توانمندسازی زنانه به سیاست جنسی و جادوگری تبدیل کرد. او می گوید: "من به این فیلم علاقه مند شدم زیرا الاین شخصیتی نمادین است. نشان دادن یک تامپون خونین به عنوان بخشی از یک طلسم جادویی بسیار بد و خرابکارانه است." وی گفت: "در عین حال ، با کلیشه های زنانه و زنانه نیز بازی می شود ؛ چنین فیلم سرسبز ، زیبایی و همچنین واقعاً خنده دار است. من دوست دارم مردم را ببینم که بیشتر درباره آرکیپتیک جادوگر و جنبه های طنز آن صحبت کنند ؛ جادوگران هستند. ایده های جادوگر جادوگر برای من بسیار شاد و بلکه چنین تجاوز است ، زیرا زنان قرار نیست سر و صدا کنند. "

 

جادوگر عشق قطعاً طرفداران خود را دارد (من یکی هستم!) اما بدون جنجال نبود. شخصیت اصلی ، ایلین ، معجون گیاهی و سبزیجات را برای فروش در مغازه های غرفه ای پرمخاطره ، جادوهایی دقیق و دقیق را برای پیدا کردن یک عاشق انجام می دهد ، به سرعت با مردان وحشتناک عصبانی می شود و دنباله ای از بدن را در پی دارد. برخی از جادوگران فکر می کردند که مردم درباره تماشای فیلم تصور اشتباهی می کنند و چه می کنند. این یک اصطلاح معمول از ویکا است که طلسم های عشق هرگز نباید به روش هایی انجام شود که دخالت در اراده آزاد شخص دیگری باشد. با این وجود ، جستجوی سریع برای جادوهای عشق در Etsy باعث ایجاد محصولات گیج کننده ای می شود.

 

"ایده یک جادوگر جادوگر برای من بسیار خوشحال است ، اما همچنین چنین تجاوز است ، زیرا زنان قرار نیست سر و صدا کنند."

جادوی عشق یک چیز است؛ جادوی سکس هنوز یکی دیگر است. اما جادوی سیاه چیست؟ آیا جادوگران از جادو برای ایجاد آسیب استفاده می کنند؟ "قانون سه" به دنبال بسیاری از جادوگران مدرن می گوید که هرگونه انرژی جادویی که به جهان منتقل شود ، سه برابر جادوگران باز می گردد ، بنابراین انجام جادوی مضر بد توصیه می شود. اما محبوب ترین روایت های جادوگر پر از جادو های تاریک تر است ، برخی از آنها در افراط و تفریط خشن هستند ، مانند American Horror Story: Coven ، که جادوگران را نشان می دهد که از مرگ و ویرانی خوشحال هستند.

 

 

'Waking the Witch: Reflections on Women، Magic، and Power' توسط پم گروسمن

12.15 دلار

خرید در آمازون

علیرغم عدم تمایل به گور ، گروسمن از هواداران کاوون بود که به عقیده وی "تأثیر زیادی در جنبش جادوگری در رسانه های اجتماعی داشته است." فقط خانم های سفید پوست هستند ، "او می گوید.

 

در واقع ، این نمایش چندین جادوگر سیاه ، از جمله یکی با بازی Gabourey Sidibe را به نمایش گذاشت. در تکرار بعدی داستان Horror Story ، آخرالزمانی ، بازیگر زن آدینا پورتر جادوگر بازی کرد و بازیگران بیلی پورتر ، BD وونگ ، و جفری بوویور-چاپمن سه گانه از لباسهای جنگی خوب بازی کرد. گروسمن در کتاب خود از اهمیت فمینیسم تقاطع در جامعه جادوگران صحبت می کند. او می گوید: "فمینیسم و ​​جادوگری من بهم پیوسته است ، بنابراین دقیقاً همانگونه که فمینیسم فرد باید متقابل و متنوع باشد ، همینطور معنویت فرد نیز انجام می شود." "بسیاری از آنچه من یاد می گیرم از طریق پرسیدن سؤال و گوش دادن و خواندن زیاد است و به افراد رنگ آمیزی منجر می شود تا مکالمه را هدایت کنند."

 

مانند بسیاری از جادوگران معاصر ، گروسمن هم پزشک انفرادی بوده و هم در میثاق کار کرده است. میثاق وی در NYC نسبتاً متنوع است ، و هیچ مرجع یا رهبری مرکزی (یک "کشیش عالی") مانند اغلب سنتی وجود ندارد. او می گوید: "من می خواستم همه ما به نوبه خود پیش برویم ؛ برای من بسیار مهم است که جامعه ای که ما با هم می سازیم تعدد عبارات ، نژادها ، جنسیت ها ، سوابق اقتصادی و اجتماعی را داشته باشد."

 

 

وسوسه انگیز است که فکر کنید جادوگری فقط می تواند برای مدت طولانی یک روند باقی بماند و دوباره فروکش کند - سپس در یک دهه یا بیشتر برای یک احیای دیگر ظاهر شوید. اما حضور تقریباً همه گیر جادوگران در مد ، سرگرمی و رسانه های اجتماعی نشان می دهد که آنها به زودی جایی نمی روند.

 

بنابراین اگر اکنون جادوگری فراگیر و از نظر فرهنگی مهم است و متخصصان جادوگری اکنون چهره های آشنا در رسانه های سرگرمی ما هستند ، این موج به کجا می رود؟ گراسمن فکر می کند که قبل از اینکه جادوگری مدرن کاملاً پذیرفته شود ، چه از نظر اجتماعی و چه از نظر معنوی ، باید کارهای زیادی انجام شود. او می گوید: "یک فرد متوسط ​​هنوز یک جادوگر را کاملاً خیالی یا کاملاً شیطانی می داند." "حتی افرادی که می دانند جادوگری مدرن چیست ، تمایل دارند که فکر کنند جادوگران" دیوانه "هستند. من تقریباً 99٪ بازخورد مثبت داشته ام ، اما می بینم که برخی از فشارها در رسانه های اجتماعی ، معمولاً از طرف مردان ، وجود دارد. افرادی هستند که بسیار محافظه کار هستند و فکر می کنند که فمینیسم و ​​جادوگری شیطان پرست و فروپاشی جامعه غربی است ، یا مردم در آن است. پایان دیگر طیف سیاسی که فکر می کنند جادوگری مسخره است ، زیرا ، عزیزم ، آیا شما از علم شنیده اید؟ در هر دو مورد ، این افراد برای فکر جادوگری به عنوان شکلی از معنویت باز نیستند. "

 

جادوگران زندگی واقعی نمی توانند پیچ ​​و تاب های رعد و برق را از انگشتان خود شلیک کنند یا باعث ضرب وشتم گسترده مانند فیلم ها شوند. اما رقم جادوگر به دلایلی دوباره ظاهر می شود: مدتهاست که زنان احساس حقارت می کنند و جادوگری راهی برای پس گرفتن قدرت خود است. این صدایی که می شنوید صدها ، هزاران ، میلیون ها زن است که در زیر ماه کامل کوبیده می شوند ، سر و صدایی می کنند ، برنامه می زنند ، هنر می کنند ، هنر می کنند ، بدی می کنند ، تاریخ می کنند.

در ژوئیه سال 2019 ، ایالات متحده 50 سالگرد فرود آمدن آپولو 11 را بر روی ماه جشن می گیرد . آموزش در مدارس در سراسر کشور ، و به طور مکرر در کتاب ها ، فیلم ها و نمایش های تلویزیونی به تصویر کشیده شده ، ماه در سال 1969 فرود آمد - که فضانوردان نیل آرمسترانگ و بوز آلدرین اولین مردانی شدند که پا به روی ماه گذاشتند و یک قدم کوچک را برداشتند. [یک] مرد ، یک جهش غول پیکر برای بشر "- یکی از نمادین ترین لحظه های تاریخ جهان است. از اواخر دهه 60 ، برنامه ناسا همچنان به تاریخ خود ادامه می دهد ، با ماموریت هایی مانند Mars Exploration Rover اطمینان از علاقه مندی مردان و زنانی که در Final Frontier Frontier گشت و گذار می کنند ، ادامه می یابد.

 

 

اما هنگامی که اطلاعات خود را در مورد آپولو 11 و سایر مأموریتهای مهم فضایی به دست آوردید ، ممکن است دریابید که می خواهید این نمادهای پر از کهکشان را بر روی عرشه نگه دارید - به خصوص داستانهایی درباره زنان ، که اغلب از لحظات مهم تاریخی خارج می شوند. . این لیست از 10 کتاب در مورد زنان در فضا شامل انتخاب داستانی و غیر داستانی است که کتاب های کلاسیک باید خوانده شود و کتاب های جدیدتری نیز در بین آنها وجود دارد. این که آیا شما می خواهید یک رمان علمی تخیلی حاشیه ای از صندلی خود در فضا تنظیم کنید ، یا می خواهید در مورد زنان واقعی زندگی که حرفه خود را ایجاد کرده اند ، اطلاعات بیشتری کسب کنید ، چیزی در این لیست برای شما وجود دارد:

 

'دختران گلکسی: 50 داستان شگفت انگیز درباره زنان در فضا' توسط لیبی جکسون

 

این کتاب مصور که توسط لیبی جکسون ، کارشناس برجسته انگلستان در زمینه پرواز فضایی انسان نوشته شده است ، دارای 50 پروفایل الهام بخش از نیش زنانی است که احتمالاً سفرهای فضایی را انجام داده اند ، از جمله داستان زنان در پشت ماموریت های آپولو.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"محاسبه ستاره ها" توسط c Kowal

 

در رمان مری رابینت کوال ، یک شهاب سنگ در سال 1952 به زمین سقوط می کند و ساحل شرقی آمریکا را از بین می برد و یک فاجعه آب و هوایی را برپا می کند که به زودی زمین را برای انسانیت غیرمسئول می کند. در تلاش فزاینده برای استعمار فضا ، الما یورک هدایت می شود تا اولین لیدی فضانورد شود. اما او ابتدا باید با کنوانسیون های اجتماعی مبارزه کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

'چهره های پنهان' توسط مارگوت لی اشتریلی

 

هیچ لیست خواندن درباره زنان در فضا بدون Hidden Figures کامل نخواهد بود ، داستان زنان آفریقایی-آمریکایی که به عنوان "رایانه های انسانی" کار می کردند ، و محاسبه مسیرهای پرواز که می تواند تاریخی ترین دستاوردهای ناسا را ​​ممکن کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"راه طولانی به یک سیاره کوچک و عصبانی" توسط بکی چمبرز

 

این رمان پس از رزماری هارپر ، عضو خدمه پیر وهیر پیر. زندگی در کشتی کاملاً آشفته و دیوانه است - دقیقاً همان چیزی که رزماری می خواهد. اما این نیز بسیار خطرناک است ، زیرا خدمه به تازگی شغل یک عمر را پیشنهاد داده اند: کوره های تونل زنی از طریق فضا به یک سیاره دوردست.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"جهان شیشه ای" توسط Dava Sobel

 

در جهان شیشه ای ، داوا سوبل به بررسی داستانهای "کامپیوترهای انسانی" زنان دانشگاه کالج هاروارد می پردازد که مشاهدات انجام شده از طریق تلسکوپ توسط همتایان مرد خود را هر روز تفسیر می کردند. یکی از این زنان دکتر سیسیلیا هلنا پین-گپوشچکین بود که در سال 1956 به عنوان اولین استاد زن نجوم در دانشگاه هاروارد درآمد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

'Illuminae' توسط امی کافمن و جی کریستوف

 

رمان بزرگسالان جوان امی کافمن و جی کریستوف که در نامه های الکترونیکی ، اسکریپت های ویدئویی و اسناد دیگر نوشته شده اند ، پس از اجبار مجبور به تخلیه سیاره خود در یک ناوگان سفینه فضایی ، Kady و Ezra را دنبال می کنند. متأسفانه ، این تازه شروع مشکلات آنهاست ، زیرا سیستم هوش مصنوعی ناوگان آنها به خطر افتاده است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

'سالی سوار: اولین زن آمریکایی در فضا' توسط لین شرو

 

این زندگی نامه از سالی سوار ، که اولین زن آمریکایی بود که در سال 1983 به فضا سفر کرد ، به کارهای Ride و زندگی شخصی وی که از نزدیک محافظت می کند ، غرق می شود. لین شر از این دفترچه خاطرات ، پرونده ها و نامه ها و همچنین حسابهای خانواده ، دوستان و همکارانش برای این نگاه عمیق به چهره تاریخی بهره گرفت.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"سرگردان" توسط مگ هوری

 

رمان مگ Howrey به دنبال هلن کین ، یوشی تاناکا و سرگئی کوزنتسف در ماموریت خود برای اثبات اینکه آنها خدمه ایده آل برای اولین قدم زدن انسان در مریخ هستند. چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟ با گذراندن 17 ماه در واقعی ترین شبیه سازی هر ایجاد شده - آزمایش استقامت آنها از نظر روحی و جسمی.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

'Binti' توسط Nnedi Okorafor

 

در حماسه فانتزی علمی تخیلی Nnedi Okorafor ، بینتی اولین کسی است که از Himba به مکانی ارائه می شود که در دانشگاه اومزا ، بهترین موسسه آموزش عالی در کهکشان است. اما برای پذیرش جایگاه خود ، او باید با یک نژاد بیگانه ، Meduse ، که تبدیل به چیزهای کابوس ها شده اند ، به دنیایی در جنگ بپردازید.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

'' عطارد 13 'توسط مارتا آکمن

 

کتاب مارتا آکمان داستان واقعی گروهی از زنان را کشف می کند که در سال 1961 به امید تبدیل شدن به اولین فضانوردان زن آمریکا ، آزمایش های مخفی انجام دادند. نویسنده به طور گسترده ای با این زنان در مورد اخراج شدن توسط باشگاه پسران در ناسا صحبت می کند ، از تماشای فضانوردان زن روس آنها را به فضا ضرب و شتم می کند ، و زندگی قابل توجه آنها پس از آن منجر شده است.

هر موسسه رازهای خود را دارد ، اما آیا می دانید سایه ها و اسکلت ها در کمدهای مدرسه شما پنهان شده است؟ اگر قبلاً به آن سؤال فکر نکرده اید ، وقت آن است که چند رمان راجع به جوامع مخفی در محوطه دانشگاه بخوانید تا ذهن و ذهن خود را به مسابقه برسانید. من 10 مورد را برای شما در لیست زیر انتخاب کرده ام ، بنابراین می توانید امروز شروع به خواندن کنید.

 

 

جوامع مخفی در طول تاریخ بشر زیادی بوده است. بیشتر مردم درباره جامعه جمجمه و استخوان های ییل آگاهی دارند ، اما آیا در مورد انجمن Paladin University Emory یا کرنل کوئل و داگر شنیده اید ؟ این گروه ها مانند فرقه های قهرمانان پیش روی آنها ، تئوری های توطئه زیادی را در مورد آنچه که دقیقاً در پشت درهای بسته انجام می دهند الهام می بخشند.

 

هر خواننده می داند که یک توطئه خوب تمام چیزی است که لازم است تا یک رمان رمز و راز خوب به یک داستان عالی تبدیل شود. برای خوانندگانی که به طور کلی به اسرار و هیجان انگیز اهمیت نمی دهند ، یک توطئه مجاور اکتشافی می تواند یک رمان را به عنوان ایده آل کامل تبدیل کند و برای طرفداران همه چیز گوتیک و فوق طبیعی بخواند. 10 کتاب موجود در لیست زیر درام ، فتنه و ماوراء طبیعی را در ترکیب های مختلف با هم قرار داده اند ، بنابراین چیز کمی برای همه وجود دارد که در اینجا می توانید پیدا کنید.

 

'اسم حیوان دست اموز' توسط مونا عواد

 

بعد از اینکه در یک برنامه معتبر MFA پذیرفته شد ، سامانتا خود را در حاشیه "Bunnies" پیدا می کند - گروهی از نویسندگان داستان های غنی که یکدیگر را با همان داستان می خوانند. اما وقتی بانی ها سامانتا را به عنوان یکی از آنها دعوت می کنند و در "سالن دودی" خود شرکت می کنند ، خود را به دایره ای کشاند که قبلاً مضطرب بود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

'هگز هال' توسط راشل هاوکینز

 

جادوگر نوجوان ، سوفی ، خود را به هكیت هال كه پس از یك شب مهیج فاجعه بار می آورد ، غیرقانونی می كند ، می داند كه خود را در اعماق رمز و راز درگیر یك جامعه مخفی كه می خواهد دنیای جادوگر را خلاص كند ، فرو می برد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

triplelift

We are open

Sponsored by IBIS

Laat je verrassen met ibis, ibis Styles en ibis Budget en ontdek nieuwe steden

SEE MORE

 

"کتاب خون و سایه" اثر رابین واسرمن

 

آکادمیک جوانی که از دست دادن دوست قاتل خود دلسرد می شود ، به طرز ناامیدی به دنباله ای می ماند که پسرش پسرش ناپدید شد و آن شب ناخوشایند ناپدید شد. همراه با تنها شاهد این جنایت ، و تحت تعقیب پسر عموی مقتول ، نورا در جستجوی پاسخ ها به خیابان های پراگ می رود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"توطئه ما" توسط مگی هال

 

یک نظامی بی دوست و دوست داشتنی به ستاره غیر منتظره یک فتنه بین المللی در فیلم "توطئه از ما" تبدیل می شود ، اولین رمان در سه گانه مگی هال با همین نام. وقتی او توسط دو خواستگار خوب مدرسه جدید خود به پاریس شلاق خورده است ، اوری بی قید و شرط می یابد که ممکن است جواب یک پیشگویی باستانی باشد - و هیچ کس نیت خوبی نسبت به او ندارد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"وراثت آكسفورد" توسط آن A. مک دونالد

 

کاساندرا در حالی که یک سال را در خارج از کشور در آکسفورد گذراند ، از پیوند بین بیماری روانی مادرش و یک جامعه مخفی و پردیس در پردیس دانشگاه متعجب است. غافل از اینکه مادرش تا کنون در آکسفورد تحصیل کرده است ، کاساندرا دنباله او را به کالج رالی ، جایی که او یک راز گوتیک مربوط به جادوی سیاه و قتل را کشف می کند ، دنبال می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

'ساحل گمشده' توسط امی رز کپتا

 

دنی با یافتن مکانی جدید برای زندگی با مادرش ، فکر کرد که او تمپست ، کالیفرنیا را به طور تصادفی انتخاب کرد. پس از اینكه او با گروهی از جادوگران كوچك به نام گریس سقوط كرد ، كشف می كند كه وی را با هدف آورده است - برای بازیابی دوست گمشده گریس ، ایموژن ، كه در جنگلهای مه آلود ساحل گمشده بازیابی كرد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"سال شمشیر" توسط جنیفر میلر

 

زندگی در آکادمی نخبگان ماریانا وقتی جامعه ای طولانی خفته موسوم به حزب پریسوم به صورت پنهانی احیا می شود ، دچار حیرت می شود و علیه هر کسی که حتی کوچکترین تخلف را انجام می دهد ، مبارزه ای هوشیارانه آغاز می کند. آیریس ، یک روزنامه نگار مشتاق که با روح ادوارد آر مورو صحبت می کند ، معتقد است که می تواند به روزنامه حزب نفوذ کند ، اما آیا گذشته خود مأموریت خود را برای آشکار کردن حقیقت پیچیده خواهد کرد؟

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"کشف جادوگران" توسط دبورا هاركس

 

در کتابخانه بدفلیان آکسفورد ، Deborah Harkness ' A Discovery of Witches در دایانا ، جادوگری که جادوگری را دنبال می کند دنبال منافع علمی خود قرار دهد. وقتی او فقط یک طلسم پیدا کرد که می تواند بشکند ، دوباره آن را پنهان می کند و سعی می کند آن را نادیده بگیرد. اما انبوهی غیر منتظره از جادوگران ، دامداران و خون آشام ها به زودی در جستجوی طلسم از چوب های خزنده بیرون می آیند - و دیانا.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"تاریخ مخفی" نوشته دونا تارت

 

بانی کورکروان مرده است. او به قتل رسیده است. اما چه کسی این کار را کرده است و چرا باید در این رمان گذشته نگر در مورد گروهی از دانشجویان که در کلاس های کلاسیک در یک نخبگان ، کالج جدید انگلستان حضور دارند ، دیده شود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

'خانه نهم' توسط لی باردوگو (8 اکتبر)

 

کسی که با یک هیپی ضد فرهنگ در لس آنجلس بزرگ شد و پس از یک پرونده قتل حل نشده ، به طرز معجزه آسایی زنده ای ماند ، هیچ کس انتظار ندارد که الکس از ترک دبیرستان به ییل برود. یک نیکوکار اسرارآمیز حاضر است برای انجام آن کار دقیقاً هزینه ای را بپردازد - به شرط آنکه بتواند فعالیتهای هشت انجمن مخفی دانشگاه را تحت نظر داشته باشد.

چه در تعطیلات تابستانی خود را در دریاچه ، چه در کوهستان و چه در آسایش خانه خود بگذرانید ، کتاب مناسب می تواند تفاوت خوبی را در یک تعطیلات خوب و عالی داشته باشد. من 15 کتاب صوتی جدید را برای گوش دادن به تعطیلات انتخاب کردم و فکر می کنم شما عاشق این لیست هستید.

 

من طرفدار بزرگی هستم که هنگام انجام فعالیتهایی که مانع از خواندن شما می شود ، از قبیل سوار شدن بر روی ماشین قایقرانی یا رانندگی به محل کار ، به کتاب های صوتی گوش می کنم. با این وجود لازم نیست دقایقی که ماشین را ترک می کنید یا از هواپیما پیاده می شوید کتاب صوتی خود را رها کنید. فقط کافی است در حالی که مشغول برنزه کردن تابستان هستید ، یک جفت هدفون را ببندید و بگذارید همه مشکلات جهان از بین برود ، همانطور که به یک "خوانده شده" فوق العاده می پردازید.

 

مطمئناً کتابهای صوتی همه لیوان چای نیستند ، اما وقتی نوبت گوش دادن به تابستان می رسد ، آنها نسبت به کتابهای فیزیکی یک مزیت بارز دارند. برای اولین بار ، شما به دلیل حمل یک بلوک مشکوک کتاب صوتی در کیف خود ، هرگز از امنیت فرودگاه متوقف نخواهید شد. همچنین لازم نیست بین قرار دادن یک لباس زیبا یا بار کتابهای صوتی در چمدان خود انتخاب کنید. سرانجام ، بیشتر افراد وقتی هدفون را در خود جای می دهید ، واقعاً شما را رها نخواهند کرد ، برخلاف مردمی كه احساس می كنند وقت خواندن گرانبها را قطع كنید.

 

15 کتاب صوتی جدیدی را که برای لیست پخش تعطیلات خود انتخاب کرده ام در زیر مشاهده کنید:

 

"افراد عادی" نوشته سالی رونی ، توسط Aoife McMahon خوانده شده

 

7 ساعت / 34 دقیقه

 

Sally Rooney's Normal People که از قبل توسط صفحه نمایش هولو انتخاب شده بود ، از همکلاسی های کانل و ماریانا پیروی می کند که از دبیرستان به دانشگاه منتقل می شوند ، هرکدام همیشه در مدار دیگری قرار دارند. این داستان وصیت نامه ای است که با وجود عمق و تفسیر فراوان از تجربه جوان بودن در دنیای امروز روایت می شود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"تأخیر پرتوهای یک ستاره" توسط آماندا لی کو ، خوانده شده توسط اورلاگ کاسیدی و آماندا لی کو

 

14 ساعت / 36 دقیقه

 

با محوریت سه چهره مشهور در زندگی واقعی - مارلن دیتریش ، لنی ریفنستال ، و آنا می وون - تأخیر درخشان از یک ستاره از یک عکس شانس از سه زن استفاده می کند تا مسائل بزرگتر پیرامون زندگی پر زرق و برق آنها - و نه چندان پر زرق و برق - را کشف کند. در اوایل قرن بیستم

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"تابستان 69" توسط الین هیلدبرند ، خوانده شده توسط ارین بنت

 

13 ساعت / 34 دقیقه

 

تابستان سال 1969 اولین سالی است که خواهران و برادران لوین نتوانسته اند در نانتucket جمع شوند. یکی باردار است و در بوستون گیر کرده است ، دیگری برای حقوق شهروندی می جنگد و یک سوم در خارج از کشور ویتنام است. تنها لوین ها در Nantucket کوچکترین دختر ، جسی ، مادرش و مادربزرگ هستند و هرکدام از آنها رازهایی را که می خواهند از بقیه خانواده حفظ کنند ، دارند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"بهترین دروغ" توسط سارا لیو ، خوانده شده توسط نانسی وو

 

11 ساعت / 8 دقیقه

 

دوست پسر ریمی مرد. بهترین دوست او او را به قتل رساند. ریمی نمی داند چه اتفاقی افتاده است ، اما می داند که این اتفاق به سرعت رخ داده است. او تازه از اتاق خارج شده بود. مطمئناً الیز جک را به قتل نرسانده است. او این کار را نمی کرد ... آیا او؟

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"قوانین بازدید" نوشته جسیکا فرانسیس کین ، خوانده شده توسط امیلی رانکین

 

6 ساعت / 34 دقیقه

 

هنگامی که می 40 ساله ، نیمه جمع مه ، فرصتی برای تعطیلات غیر منتظره می گیرد ، تصمیم می گیرد با چهار دوست قدیمی ارتباط برقرار کند. او قادر به جمع کردن همه نیست ، او به نوبه خود برای بازدید از هر شخص می رود و خودش را شخصیت اصلی در یک ادیسه تازه تصور می کند .

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"با آتش بالا" نوشته الیزابت آچهوودو ، که توسط نویسنده خوانده شده است

 

7 ساعت / 27 دقیقه

 

مادر نوجوان Emoni در بشقاب خود چیزهای زیادی را نشان می دهد ، مراقبت از دختر و ابولا را با حفظ نمرات خود حفظ می کند. او نمی تواند از فکر کردن درباره سفر آینده به اسپانیا ، رویای خود برای تبدیل شدن به یک سرآشپز ، جلوگیری کند و کالج چالش ها و شادی ها را به همراه خواهد داشت. Emoni امروزی Tita de la Garza ، Emoni در آشپزخانه جادو می کند ، اما آیا این کافی است تا او را به موفقیت آینده سوق دهد؟

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"The Unhoneymooners" نوشته کریستینا لورن ، خوانده شده توسط سینتیا فارل و دیاکون لی

 

9 ساعت / 7 دقیقه

 

وقتی یک دوره ناگوار از مسمومیت غذایی در یک جشن عروسی فقط خدمتکار ناموس و بهترین مرد را از نظر سلامتی ترک می کند ، به آنها "ماه عسل" رایگان در مائوئی داده می شود. فقط یک مشکل وجود دارد - آنها نمی توانند در کنار یکدیگر بایستند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"زندگی کتابی نینا هیل" نوشته ابی واکسمن ، توسط امیلی رانکین خوانده شده

 

9 ساعت / 3 دقیقه

 

نینا تنها فرزند بزرگ شد و او فاصله ای سالم از سایر نقاط جهان تا بزرگسالی حفظ کرد و به عنوان یک کتابدار و مادر گربه کار کرد. هنگامی که پدر غرق درگذشت ، نینا کشف می کند که او در خانه کنار میزبان خواهر و برادر و سایر اقوام زندگی می کرده است ، و همه آنها می خواهند برای اولین بار با او ملاقات کنند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"منطقه دوست" نوشته ابی جیمنز ، توسط تدی همیلتون و ارین مالون خوانده شده است

 

9 ساعت / 32 دقیقه

 

برنامه ریزی عروسی بهترین دوستش به کریستن کاری می کند که بتواند ذهن آینده اش را از بین ببرد. وقتی او برای بهترین مرد سقوط می کند ، نگران می شود که هرگز کار نکنند. او یک روز می خواهد یک خانواده بزرگ - و او در حال خیره کردن یک روش پزشکی است که ممکن است باعث شود او نتواند فرزندان داشته باشد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"زندگی" توسط هایدی دیه ، خواندنی توسط کریستا لوئیس

 

11 ساعت / 58 دقیقه

 

ده ها سال پس از اینكه دیسلدورف را پشت سر گذاشت ، لوئیز برای مراسم تشییع جنازه مادر عاشق سابق خود برمی گردد. در آلمان برای اولین بار از زمانی که یک فاجعه خانوادگی او را به ایالات متحده فرستاد ، لوئیز باید با ارواح گذشته خود حساب کند و آینده های موجود را بررسی کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"سنگ ماهواره ای Satapur" اثر سوژاتا مسی ، توسط Sneha Mathan خوانده شده است

 

12 ساعت / 1 دقیقه

 

در این دنباله فیلم The Widows of Malabar Hill ، یک نفرین خانوادگی که بر دو ماهارانی تأثیر می گذارد و ولیعهد است ، یک راج انگلیسی را بر قدرت خود قرار داده است. با زنان سلطنتی که در پوردا زندگی می کنند ، فقط یک نفر وجود دارد که می تواند پرونده را زیر پا بگذارد - پروین میستی ، تنها وکیل زن بمبئی - اما سفر به کاخ Satapur ممکن است او را در معرض خطر فانی قرار دهد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

خانم همه چیز توسط جنیفر وینر ، خوانده شده توسط آری گرینور و بث مالون

 

16 ساعت / 45 دقیقه

 

به دنبال خواهران جو و بتی از دوران کودکی در دهه 1950 دیترویت تا زندگی خود را در بزرگسالان جوان در دهه 1960 و 70 به پایان رساند ، خانم جنیفر وینر خانم همه چیز واقعیت ها و رویاهای زنانی را بررسی می کند که زندگی آنها دقیقاً آنطور که انتظار می رفت نبود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

'فروشگاه لوازم التحریر' نوشته مرجان کمالی ، خوانده شده توسط مژان مرنی

 

9 ساعت / 13 دقیقه

 

از مرجان کمالی ، نویسنده چای Together می آید فروشگاه لوازم التحریر ، داستان عشق پس از از دست دادن. شصت سال پس از خشونت های طغیانگرانه ، عاشقان جوان رویا و بهمن را تقسیم کرد ، آنها به دنبال فرصتی برای اتصال مجدد بودند. اما آیا رویا واقعاً می خواهد بداند که چرا بهمن روز قبل از عروسی خود را ترک کرد؟

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"خدایان جید و سایه" نوشته سیلویا مورنو-گارسیا ، خوانده شده توسط یتا گوتسمن (23 ژوئیه)

 

11 ساعت / 4 دقیقه

 

داستان جاز سیندرلا عصر جاز با افسانه ها و افسانه های مایان همراه است ، خدایان جید و سایه سیلویا مورنو-گارسیا خوانندگان را در سفر به مکزیک با کاسیوپا ، قهرمان جوانی که خود را در خدمت خدای مرگ مایان می داند ، می خواند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

'Color Me In' نوشته ناتاشا داز ، خوانده شده توسط بهنی تورپین (20 اوت)

 

11 ساعت / 15 دقیقه

 

در این اولین بازی YA ، نوا لویتز 16 ساله با سؤالاتی از هویت مبارزه می کند که با مادر سیاه خود به سمت هارلم حرکت می کند و سعی می کند با خانواده گسترده خود ارتباط برقرار کند. اما برای نوا که سفید پوست و نیمه یهودی است ، پیدا کردن مکانی که به خانواده مادرش تعلق دارد اثبات دشواری است و اصرار پدرش در یک مراسم میتساوی سه ساله باتلاق ممکن است زندگی او را بی نهایت پیچیده تر کند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 1,081
  • بازدید کلی : 3,836